#تهران_ما شکایت کارمندان اداره پست مبنی بر اینکه مجبوراند موتور سیکلت‌های جدیدی خریداری کنند را پیگیری کرد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پیامکی مبنی بر اینکه اداره پست کشور به صورت اجبار به نامه رسانان خود موتور سیکلت جدید می‌فروشد پیامکی به بخش #تهران_ما ارسال شد.

خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان برای پیگیری این مسئله که صحت  آن را از شرکت اداره پست کشور جویا شد.

مدیرکل تامین نگهداری و پشتیبانی شرکت ملی پست: نامه رسانان مجبور به خرید موتورسیکلت جدید نیستند

محمد سلگی مدیرکل تامین نگهداری و پشتیبانی شرکت ملی پست در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه مطالبات گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ این موضوع که آیا موتور سیکلت اجباری به کارمندان نامه رسان این اداره فروخته می‌شود یا نه اظهار کرد: این پروژه مربوط به ابتدای سال بود و اکنون زمان تحویل موتور سیکلت هاست.

او با بیان اینکه ما از ابتدای سال نوسازی ناوگان موتورسیکلت اداره پست را آغازکردیم و این طرح به درخواست خود این دوستان انجام شده است، زیرا موتورسیکلت قبلی آنان نزدیک به چهارسال از آن استفاده شده بود با توجه به اینکه عمر مفید این دستگاه‌ها زیر سه سال است.

مدیرکل تامین نگهداری و پشتیبانی شرکت ملی پست گفت: درخواست کارمندان نامه رسان برای تعویض موتور‌های جدید نیز موجود است همچنین وام قرض الحسنه ای برای خرید موتور سیکلت  در اختیار این همکاران نیز قرار گرفته و در بخش نامه نیز قید شده است که دوستان به اختیار نه به اجبار می‌توانند درخواست موتور سیکلت دهند.


بیشتر بخوانید: سال ۹۸، سال شکوفایی و رونق بخش پست در ارائه خدمات بهتر پستی است


او با اشاره به اینکه بیش از ۴ هزار ۶۰۰ تا نامه رسان در کشور وجود دارد، بیان کرد: در نوبت اول ما دو هزار ۱۵۰ موتور سیکلت  ثبت نام کردیم که نشان می دهد این کار کاملا اختیاری است.

سلگی با بیان اینکه این موتورها به قیمت ابتدای سال۹۷ در اختیار نامه رسانان قرار گرفته است، مطرح کرد: فردی اگر به اجبار موتور گرفته است می‌تواند از همین امروز  آن را تحویل دهد تا به دوستان متقاضی دیگر تعلق گیرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اداره پست ، پیام رسان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
غانم زاده جلالی
۱۳:۳۵ ۲۴ فروردين ۱۳۹۹
سلام و عرض وادب احترام خدمت مدیر عامل محترم پست می‌رسانم..بنده غانم زاده جلالی نامرسان شهرستان حمیدیه از خوزستان می‌باشم.تاکنون متور جدید که دادن به من و همکارم نرسید.....خواهشن برسی نمایید..چون هرروز با مسافت 35 کیلومتر طی مسافت با متور قدیمی راهی کار به محل خدمتم وکلی سهتهای گرمای تابستان وسرمای متحمل هروز رفت برگشتنم در محل کار منتقل میشم...واقعن سخته بدون متور برم..چون هزینه رفت و برگشت بنده روزی بایستی بیست ت بدهم شرایط زندگی زندگی ودادن هزینه این برام سخته است..شایسته است مارایاری نماید...باتشکر وسپاس
آخرین اخبار