تهران ما مشکل وجود معتادان و سگهای ولگرد منطقه جوادیه استان تهران پیگیری کرد.


به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پیامکی از سوی مخاطبان باشگاه خبرنگاران جوان برای بخش تهران ما ارسال شده بود که در پارک شهید حججی کنار ایستگاه مترو جوادیه پر از معتاد و سگ ولگرد شده است که هیچکس پیگیر آن نخواهد بود، شهروندان این منطقه بار‌ها با شهرداری و سازمان‌های مربوطه دیگه تماس گرفتند، اما هیچ واکنشی تا کنون برای جمع آوری و حل این مشکل نشده است.

پاسکاری شهرداری برای جمع آوری سگ های ولگرد این منطقه

وظیفه جمع آوری سگ‌های ولگرد بر عهده شهرداری این منطقه است؛ با توجه به اینکه محله جوادیه در منطقه ۱۶ تهران قراردارد با شهردار این ناحیه تماس گرفتیم و او در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بخشی از مترو جوادیه در منطقه ۱۷ است و آن سمتی که در منطقه ۱۶ وجود دارد زمین بی دفاعی ندارد که محل تجمع معتادان شود.

جالب است با شهرداری منطقه ۱۶ نیز تماس گرفتیم و آن‌ها نیز این مسئله را ارجاع دادند به منطقه ۱۱ و در تماس با منطقه ۱۱ این دور باطل بدون نتیجه و عدم پاسخگویی مسئولان ادامه داشت.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت: این موضوع در دستور کار پلیس پایتخت قرار خواهد گرفت 

سرگرد علی صباحی رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جمع آوری معتادان متجاهر این منطقه اظهار کرد: این موضوع در دستور کار پلیس پایتخت قرار خواهد گرفت و به سرعت پیگیری خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهروندان موارد مختلف حوزه انتظامی را به سامانه ۱۱۰ اعلام کنند، افزود: نیروی انتظامی تهران بزرگ در سال ۹۸ با شعار پاکسازی پایتخت از معتادان متجاهر از ابتدای امسال اقدام به جمع آوری معتادان متجاهر مناطق جنوبی تهران از جمله هرندی، شوش، مولوی و دروازه غار کرده است و تاکنون فعالیت‌های مثبتی در این باره انجام شده است.


بیشتر بخوانید: پلمب ۱۹ «خانه مواد» در تهران/ دستگیری ۲۲ سرشبکه و ۹۶۸ خرده فروش موادمخدر در پایتخت


سرگرد صباحی با بیان اینکه شکایات مردمی و پیگیری آن در اولویت‌های پلیس قرار دارد، تصریح کرد: با توجه به اقدامات پلیس، ممکن است که برخی از معتادان متجاهر به گوشه و کنار سطح شهر رفته و در آنجا بیتوته کنند که در این خصوص پلیس با انجام عملیات‌های چندباره اقدام به جمع آوری معتادان متجاهر و دستگیری خرده فروشان پایتخت خواهد کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: شهرداری ، اعتیاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار