پنج طرح هلال احمر در نیمروز افتتاح شد

پنج طرح عمرانی ویژه هفته دولت امروز با حضور دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور در شهرستان نیمروز به بهره برداری رسید.

پنج طرح هلال احمر در نیمروز افتتاح شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  رسول راشکی مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان اظهار داشت:پنج طرح عمرانی ویژه هفته دولت امروز با حضور دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور در شهرستان نیمروز به بهره برداری رسید.

او افزود:این طرح‌ها شامل ۲ ایستگاه تصفیه آب در روستا‌های ده پیران و بالاخانه نیمروز به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان، یک واحد منزل مسکونی با تجهیزات کامل برای مددجوی کمیته امداد در روستای پلگی‌بزی و بانک امانات تجهیزات پزشکی اهدایی‌خیر است که در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

رسول راشکی ادامه داد: همچنین امروز با حضور دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور ساخت چهار باب منزل مسکونی برای مددجویان زیرپوشش روستای ده عیسی‌گلخانی نیمروز با مشارکت خیران در منطقه آغاز شد.

او افزود: دبیر جمعیت هلال احمر امروز از کاروان سلامت استان گلستان مستقر در نیمروز نیز بازدید کرد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان هدف از اعزام و استقرار کاروان‌های سلامت را ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به نیازمندان عنوان کرد و افزود: ویزیت رایگان، خدمات پرستاری و توزیع موادغذایی از جمله فعالیت‌هایی است که در این طرح از سوی داوطلبان هلال احمر ارائه می‌شود.

 شهرستان نیمروز در شمال سیستان و بلوچستان با وسعت هشت هزار و ۱۸۵ کیلومتر دارای چهار دهستان و ۲ بخش است که ۴۵ هزار و ۴۶۶ نفر جمعیت دارد.

دوم تا هشتم شهریور هر سال به مناسبت سالروز شهادت شهید محمدعلی رجایی رئیس جمهوری و حجت‌الاسلام محمدجواد باهنر نخست وزیر دولت وقت جمهوری اسلامی ایران، هفته دولت نام گرفته است.

انتهای پیام/ع

افتتاح طرح  عمرانی هلال احمر در نیمروز 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار