نماینده، ولی فقیه در استان قزوین گفت: شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت الگوی دولت کریمه هستند و هر اداره‌ای می‌تواند این الگو‌ها را برای کارمندان خود معرفی کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده، ولی فقیه در استان در جشنواره شهید رجایی گفت: شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت الگوی دولت کریمه هستند و هر اداره‌ای می‌تواند این الگو‌ها را برای کارمندان خود معرفی کند، کدام آموزش ضمن خدمت می‌تواند بدین اندازه تاثیرگذار باشد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: دولت کریمه دولتی است که اسلام و اهل اسلام در این دولت به عزت دست پیدا می‌کنند، در دوره‌ای ما در مقابل رژیم صهیونیستی و امریکا کجا قرار داشتیم و امروز کجا قرار داریم؟ این عزت جایزه قدم‌هایی است که در مقاومت اسلامی برداشتیم.

نماینده، ولی فقیه در استان افزود: ما که منتظر منجی عالم بشریت هستیم یعنی تحقق دولت کریمه را در حد اعلا آرزو داریم و برای تحقق آن تمام تلاش خود را بکار می‌گیریم.

او اضافه کرد: نباید به گونه‌ای عمل کنیم که دین لق لقه زبان ما باشد و به عمق جان ما نفوذ نکند، عده‌ای تا زمانی که دین به کار آن‌ها می‌آید حافظ مبانی دینی هستند، امیدواریم همه ما در مسیر تحقق آرمان‌های دولت کریمه قدم برداریم.

امام جمعه قزوین گفت: زمانی که به سیره شهید رجایی و شهید باهنر نگاه می‌کنیم این دو شهید بزرگوار ما را به خاطرات مقاومت‌های ویژه قبل از انقلاب می‌برند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: مقاومت اسلامی پس از پیروزی انقلاب در دوران دفاع مقدس و پس از آن در زمان اسارت رزمندگان و زیر شکنجه نیرو‌های بعثی ما ادامه پیدا کرد. این مقاومت‌ها امروز تبدیل به مقاومت اسلامی در سطح جهان تبدیل شده، زیرا خدای متعال فرموده است که ما بنی آدم را برای کرامت آفریدیم و هیچ کس اجازه ندارد به کرامت انسان صدمه برساند.

او اضافه کرد: کرامت انسانی ویژه همه مستضعفان جهان است و خدای متعال این کرامت را فقط مخصوص شیعیان و مسلمانان قرار نداده بلکه همه مردم در جهان باید از کرامت بهره‌مند باشند.

انتهای پیام/ک

جشنواره شهید رجایی  در قزوین 

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.