مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: نگارخانه هنر‌های معاصر نگاران در ششمین روز از هفته دولت در سراوان افتتاح شد.

نگارخانه هنر‌های معاصر نگاران در سراوان افتتاح شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  حسین مسگرانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان  در مراسم افتتاحیه نگارخانه و نمایشگاه آثار هنری هنرمندان سراوان اظهار داشت: ساخت این نگارخانه با مساحتی نزدیک به ٣٠٠متر مربع مجهز به کارگاه، انبار و دفتر مدیریت، از سال ۹۶ آغاز شده است.

او گفت: همزمان با شروع به کار نگارخانه هنر‌های معاصر نگاران سراوان ٢١ اثر از ١٠ هنرمند سراوانی در زمینه نقاشی، خوشنویسی، نقاشی خط و حجم به نمایش درآمد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: ایجاد فضا‌های هنری استاندارد در ارتقای شاخص‌های فرهنگی و هنری و ارائه آثار هنری مطلوب کمک کرده و می‌تواند در ایجاد فضایی مطمئن و امیدوار کننده برای مردم و هنرمندان تاثیر گذار باشد.

او بیان کرد: این نگارخانه با هدف جذب هنرمندان، تولید آثار هنری قابل قبول، آموزش هنر‌های تجسمی و حمایت از هنرمندان خلاق جوان احداث شده است.

مسگرانی گفت: امیدواریم تا پایان سال ۲ نگارخانه دیگر در شهرستان‌های ایرانشهر و چابهار راه‌اندازی کنیم.

انتهای پیام/ع

برپایی نمایشگاه آثار هنری هنرمندان در  سراوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.