زمین چمن مصنوعی شوروک فیض آباد خاش افتتاح شد

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: زمین چمن مصنوعی شوروک فیض آباد با حضور معاون حقوقی و امور مجلس در بخش مرکزی خاش افتتاح شد.

زمین چمن مصنوعی شوروک فیض آباد خاش افتتاح شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  ادهم کرد زابلی مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: زمین چمن مصنوعی شوروک فیض آباد با حضور معاون حقوقی و امور مجلس و هماهنگی حقوقی استان‌های وزیر ورزش و جوانان در بخش مرکزی خاش افتتاح شد.

او افزود: برای اجرای این پروژه حدود چهار میلیارد ریال هزینه شده است.

او بیان کرد: در هفته دولت امسال ۲۲ طرح و پروژه ورزشی از قبیل ۱۹ زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال، ۲ زمین فوتبال و یک سرسرای ورزشی در سیستان و بلوچستان افتتاح شد که ۱۸ مورد آن‌ها ملی و ۴ پروژه استانی است.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: با بهره برداری از این پروژه‌ها زمینه بهره مندی جمعیتی قریب به ۳۷۰ هزار و ۶۷۵ نفر از امکانات ورزشی مناسب و اشتغال ۳۱ نفر در استان فراهم شد.

او بیان کرد: اعتبار کلی هزینه شده برای تکمیل مجموع این ۲۲ پروژه ۱۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بوده است.

فرماندار خاش گفت: افزون بر ۳۰ زمین ورزشی در این شهرستان آماده نصب چمن مصنوعی هستند که امیدواریم با حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان بتوانیم به بخشی از نیاز‌های مردم منطقه پاسخ دهیم.

صاحب گل صالحی افزود: تامین اتوبوس برای اعزام ورزشکاران به مسابقات خارج از استان و شهرستانی و اختصاص اعتبار برای هیات‌های ورزشی و کمک به اجرای پروژه‌های نیمه تمام از درخواست‌های مهم مردم خاش است.

او از نگاه بلند دولت به منطقه خاش تجلیل کرد و اظهار داشت: سفر سه معاون وزیر بهداشت و درمان، راه و شهرسازی و ورزش و جوانان در ۲۴ ساعت اخیر به این شهرستان و مصوب شدن برنامه‌های مختلف توسعه‌ای از توجه ویژه دولت به منطقه حکایت دارد.

فرماندار خاش بیان کرد: اقدامات گسترده‌ای برای اجرای پروژه‌ها و طرح‌های مختلف در شهرستان انجام شده که شاهد ارتقای شاخص‌های خدماتی هستیم.

انتهای پیام/ع

افتتاح طرح ورزشی در خاش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار