قربانی شدن سه مسافر در آب‌های ساحلی محمودآباد

۳ جوان مسافر دو روز گذشته به علت آشنایی نداشتن به فنون شنا در آب‌های ساحلی محمودآباد غرق شدند.

سرهنگ مجید باقری فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،   گفت: دو روز گذشته سه جوان مسافر ۲۰، ۲۳ و ۲۴ ساله در آب‌های ساحلی این شهرستان غرق شدند.

او گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق شدن ۲ نفر در سواحل این شهرستان، بلافاصله ماموران کلانتری مرکزی به محل حادثه اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان محود آباد، گفت: در این حادثه ۲ جوان ۲۰ و ۲۳ ساله که به همراه ۵ نفر از دوستان خود برای تفریح به سواحل این شهرستان عزیمت کرده بودند، اوایل صبح برای شنا به دریا رفته بودند که به علت آشنایی نبودن به فنون شنا دچار حادثه شدند.

سرهنگ باقری افزود: با حضور عوامل امدادی یکی از این افراد به نام م- ط ۲۳ ساله از آب به بیرون منتقل و سریعا به بیمارستان منتقل شد و با انجام مراحل احیاء، از مرگ نجات یافت.

او گفت: فرد دیگری به نام علی- ز ۲۰ ساله که دچار غریق شده بود، مفقود شد که با تلاش یک ساعته عوامل امدادی جسد وی کشف و تحویل سردخانه شد.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از غرق شدگی و مرگ نوجوان ۲۴ ساله اهل ایلام حین شنا در منطقه ممنوعه شنا در سواحل سرخرود این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مجید باقری گفت: ماموران با حضور در محل حادثه، در بررسی‌های اولیه دریافتند، جوان ۲۴ ساله اهل ایلام حین شنا در خارج از محدوده طرح دریا به علت آشنایی نداشتن به فنون شنا در دریا غرق شد.

او افزود: با حضور گروه‌های امداد و نجات، جسد نامبرده کشف و تحویل سردخانه شد.

او با هشدار به شهروندان و مسافرانی که برای شنا به دریا مراجعه می‌کنند از آنان خواست: از طرح‌های سالم سازی دریا و مناطقی که ناجیان غریق در آنجا حضور دارند برای شنا استفاده کنند تا دچار سانحه نشوند.

نقی کریمیان رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران نیز در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، با بیان اینکه ۲۴ نفربه علت غرق شدن در آب‌های ساحلی مازندران از اول خرداد ماه تاکنون جان باختند، گفت: ۲۱ نفر آقا و ۳ نفر خانم بودند.

او با بیان اینکه هزار و ۶۴ نفر از اول خرداد ماه تاکنون در آب‌های ساحلی مازندران نجات یافتند، افزود: ۷۹۶ نفر از غرق شده‌ها آقا و ۲۶۸ نفر هم خانم بودند.

کریمیان شهروندان خواست به توصیه ایمنی ناجیان توجه کنند و ناجیان غریق در مواقع مواج و طوفانی بودن دریا از ورود مسافران و گردشگران برای شنا در طرح سالم سازی دریا و خارج طرح جلوگیری خواهند کرد.

 

 

انتهای پیام/آ

 

سفر بی بازگشت سه مسافر غریق

برچسب ها: اورژانس ، حادثه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار