مادر خردسال‌ترین شهید انقلاب به جشنواره قصه گویی پیوست

مدیر کل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه گفت: مادر شهید ابوالمحسن توسلی، با حضور در بخش استانی بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی قصه زندگی فرزند شهیدش را روایت کرد.

مادر خردسال‌ترین شهید انقلاب به جشنواره قصه گویی پیوستبه گزارش خبرنگار   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، مدیر کل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه  گفت: مادر شهید"ابوالمحسن توسلی"، با حضور در بخش استانی بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی به میزبانی اداره کل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه، قصه زندگی فرزند شهیدش را روایت کرد.

مهناز فتاحی افزود:مادر شهید " توسلی"، با روایت قصه فرزند شهیدش به عنوان خردسال‌ترین شهید انقلاب، رنگ و بوی معنوی خاصی به جشنواره قصه گویی داد.

او بیان کرد: شهید "ابوالمحسن توسلی"، ساعت ۱۲ ظهر ۱۷ دی ماه ۱۳۵۷ پس از اتمام راهپیمایی علیه رژیم پهلوی در مسجد جامع شهرستان کنگاور در نزدیکی شهربانی چهارراه شهدا (ناهید سابق) این شهرستان، توسط مزدوران رژیم ستم شاهی که مسلمانان مقلد امام (ره) را به گلوله بسته بودند، پس از اصابت گلوله‌ای به سمت چپ سرش به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فتاحی گفت: شهید ابوالمحسن توسلی سال ۱۳۴۹ در شهرستان کنگاور و در خانواده‌ای مذهبی به دنیا آمد و بعد از گذراندن دوران طفولیت راهی مدرسه شد و با توجه به مدارک و سوابقی که از آن شهید در مدرسه به جا مانده از لحاظ تحصیل و اخلاق در بین همسالانش شاخص بود.

انتهای  پیام/ز

 

برگزاری بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی

برچسب ها: شهدا ، فرهنگیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار