شاهین‌‎طبع: مثل همه تیم‌ها آماده رقابت‌های جام جهانی بسکتبال هستیم

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: مانند همه تیم‌های حاضر در جام جهانی ۲۰۱۹ آماده این رقابت‌ها هستیم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون بسکتبال، صمد نیکخواه بهرامی و مهران شاهین طبع در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیم‌های ملی بسکتبال ایران و پورتوریکو شرکت کردند.

شاهین‌‎طبع: مثل همه تیم‌ها آماده رقابت‌های جام جهانی بسکتبال هستیم

شاهین طبع سرمربی تیم ملی بسکتبال کشورمان گفت: همه تیم‌ها با آمادگی کامل به جام جهانی می‌آیند. ۲ ماه مشغول آماده سازی بودیم و کمپ‌های بسیار خوبی در داخل و خارج از کشور داشتیم. فکر می‌کنم همه تیم‌ها آماده هستند و ما هم آماده هستیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران درباره دیدار مقابل پورتوریکو گفت: در بازی مقابل پورتوریکو با سیستم متفاوتی روبرو خواهیم شد، اما ما روی دفاع‌مان تمرکز کرده‌ایم و فکر می‌کنیم از نظر دفاعی قوی هستیم.

شاهین‌‎طبع: مثل همه تیم‌ها آماده رقابت‌های جام جهانی بسکتبال هستیم

نیکخواه بهرامی: برای جام جهانی آماده هستیم

نیکخواه بهرامی ملی پوش بسکتبال کشورمان گفت: همه تیم از حضور در جام جهانی خوشحال هستند. این مسابقات، یکی از بزرگترین مسابقاتی است که هر بازیکنی می‌تواند در آن شرکت کند. تیم ما آماده است. می‌خواهیم هر تعداد پیروزی که می‌توانیم به دست بیاوریم. چندین ماه تمرین کرده‌ایم، کمپ‌ها و بازی‌های تدارکاتی زیادی داشتیم. فکر می‌کنم آماده هستیم.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران درباره حریفان آینده این تیم گفت: به بازی‌های آینده فکر نمی‌کنیم. تمرکز ما در حال حاضر روی بازی مقابل پورتوریکو است و امیدواریم بتوانیم در این بازی پیروز شویم.

او در پاسخ به سوالی درباره فشار روی تیم ملی گفت: نمی‌توانیم نام این حس را فشار بگذاریم. این هیجان برای بازی است. بازی مقابل پورتوریکو مسابقه اول ما است و در آینده ما در این تورنمنت نقش زیادی خواهد داشت به همین دلیل هیجان برای این بازی هم بیشتر است.

صمد نیکخواه در پاسخ به سوالی درباره قدرت بدنی و سرعت پورتوریکو گفت: ما تیمی هستیم که بر پایه کار تیمی پیش می‌رویم. فکر می‌کنم آماده رویارویی با پورتوریکو هستیم، چون در بازی‌های تدارکاتی با تیم‌هایی روبرو شدیم که شرایط مشابهی با این تیم داشتند. ما روی دفاع تیم‌مان حساب می‌کنیم. در جام جهانی هرگز نمی‌توانید مسابقه‌ای را پیش بینی کنید.

تیم ملی بسکتبال ایران روز شنبه از ساعت ۱۳ به وقت تهران در اولین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۱۹ چین به مصاف پورتوریکو می‌رود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار