نخستین امتیاز پارس جنوبی جم و ذوب آهن اصفهان در لیگ نوزدهم

دیدار پارس جنوبی جم و ذوب آهن اصفهان در هفته دوم لیگ برتر فوتبال دقایقی پیش بدون گل مساوی پایان یافت.

تساوی بدون گل پارس جنوبی جم و ذوب آهن اصفهان در پایان نیمه نخستبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در هفته دوم لیگ برتر فوتبال، پارس جنوبی جم از ساعت ۲۰ امشب در ورزشگاه تختی این شهر مقابل ذوب آهن اصفهان به میدان رفت.

شاگردان فراز کمالوند در این بازی فرناندو دخسوس، مهدی ترکمان، فریبرز گرامی، علی عبدالله زاده، محمود شفیعی، مگنو باتیستا، کاخابر کاکاشویلی، حامد پاکدل، پوریا اریا کیا، ایمان باصفا و رضا خالقی فر بودند.

بازیکنان ذوب آهن اصفهان را هم در این دیدار یوسف بهزادی، محمد نژادمهدی، هادی محمدی، محمد کاظمی، حمید ملکی، قاسم حدادی‌فر، حمید بوحمدان، مجتبی حق‌دوست، مهران درخشان‌مهر، محمدرضا عباسی و باکالی کریستانوس تشکیل می‌دادند.

دو تیم پس از ۹۰ دقیقه تلاش زورشان به هم نرسید و  به تساوی بدون گل رضایت دادند.

 احسان تاییدی در اواسط نیمه دوم  برای پارس جنوبی جم گل زد که داور مسابقه آن را خطا گرفت. در ادامه ذوب‌آهن  از سمت چپ زمین به گل رسید که باز هم داور آن را آفساید اعلام کرد.

به این ترتیب پارس جنوبی جم و ذوب آهن به نخستین امتیاز از لیگ نوزدهم دست یافتند.

پارس جنوبی اکنون در رده چهاردهم جدول است و ذوب آهن در جایگاه یازدهم.

داور این دیدار محمدرضا اکبریان،کمک‌ها: محمد راهی و فرهاد مروجی، کمک داوران اضافی: حمید حاج ملک و ایمان کهیش، داور چهارم: حسین گلشنی و ناظر هم محمود رفیعی بودند.

برای پارس جنوبی احسان تاییدی در دقیقه ۴۲ به جای رضا خالقی فر، محمد نوری در دقیقه ۶۱ به جای کاخابر کاکاشویلی و متین کریم زاده در دقیقه ۸۲ به جای حامد پاکدل، و برای ذوب آهن رضا حبیب زاده در دقیقه ۴۴ به جای کریستانتوس، مسعود ابراهیم زاده در دقیقه ۴۶ به جای حمید ملکی و  علیرضا قادری در دقیقه ۸۶ به جای محمدرضا عباسی وارد زمین شدند.

هادی محمدی از ذوب آهن در دقیقه ۷۳ کارت زرد گرفت.

هر دو تیم در هفته نخست لیگ برتر مغلوب حریفانشان شده بودند.

پارس جنوبی جم یک بر صفر مقابل پرسپولیس شکست خورده و ذوب آهن هم ۳ بر ۲ در برابر سایپا نتیجه را واگذار کرده بود.

درهای ورزشگاه تختی جم که قرار بود برای دیدار امروز ساعت ۱۷:۳۰ بر روی تماشاگران باز شود ساعت ۱۹ باز شد و گیت ورودی ورزشگاه هم کمی مشکل داشت.

انتهای پیام/ک

تساوی بدون گل پارس جنوبی بوشهر و ذوب آهن اصفهان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.