سازمان هواشناسی اعلام کرد؛

رگبار باران همراه با رعد و برق در ۱۰ استان کشور/آسمان تهران ابری است+ جدول

امروز به سبب عبور امواج تراز میانی برای ۱۰ استان کشور رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

رگبار باران همراه با رعد و برق در ۱۰ استان کشور/آسمان تهران ابری است+ جدولبه گزارش خبرنگار  راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  براساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی، امروز تداوم بارش را در استان‌های ساحلی خزر خواهیم داشت که بیشترین مقدار بارش در استان گیلان و مازندران خواهد بود. دریای خزر روز شنبه مواج است.

امروز به سبب عبور امواج تراز میانی در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، برخی نقاط استان‌های زنجان، قزوین، کردستان، خراسان شمالی، ارتفاعات البرز در استان‌های البرز، تهران و سمنان به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.


بیشتر بخوانید: بارش پراکنده همراه با وزش باد شدید در ۸ استان کشور/آسمان تهران بارانی می‌شود


روز‌های یکشنبه و دوشنبه از شدت بارش در سواحل خزر کاسته شده، اما در بعضی ساعات بارش پراکنده در این مناطق رخ خواهد داد. در ساعات بعدازظهر این ۲ روز در بخش‌هایی از آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، ارتفاعات البرز در استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران و سمنان رگبار پراکنده باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

روز سه شنبه با نفوذ جریانات خنک شمالی مجدد تشدید بارش در استان‌های ساحلی خزر را خواهیم داشت. در این روز در استان‌های خراسان شمالی، اردبیل، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی در ساعات بعدازظهر رگبار پراکنده باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/

آخرین وضع آب و هوای کشور در نهم شهریور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار