کمک ۲ میلیارد تومانی خیران به دانش‌آموزان نیازمند اردبیلی

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: خیران اردبیلی تاکنون بیش از ۲ میلیارد تومان در قالب «جشن عاطفه‌ها» به دانش آموزان تحت حمایت و نیازمند کمک کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صفر توحیدی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه آمار نخستین کمک‌های مردمی در «جشن عاطفه‌ها»گفت: مردم نیکوکار استان اردبیل تاکنون بیش از ۲ میلیارد تومان در قالب «جشن عاطفه‌ها» به دانش آموزان تحت حمایت و دیگر افراد نیازمند کمک کرده‌اند.

او افزود: همچنان خیران اردبیلی با مراجعه به پایگاه‌ها و مراکز نیکوکاری درصدد کمک‌رسانی به دانش‌آموزان نیازمند هستند که قدردان همت والای آن‌ها در دستگیری از فقرا هستیم.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل با اعلام اینکه حدود ۱۰۰ میلیون تومان از کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها به صورت نقدی پرداخت شده است، بیان کرد: با در اختیار قرار دادن کمک‌های نقدی به خانوار تحت حمایت، آن‌ها بهتر می‌توانند در تهیه لوازم و وسایل مورد نیاز فرزندان خود برای ادامه تحصیل اقدام کنند.

توحیدی با اشاره به اینکه با کمک‌های مردم در جشن عاطفه‌ها بخش مهمی از مشکلات دانش‌آموزان تحت حمایت در سال‌تحصیلی ۹۹-۹۸ برطرف شده است، اعلام کرد: متاسفانه با توجه به حجم مشکلات و همچنین هزینه سنگین لوازم تحریر و کتب درسی، همچنان دانش‌آموزان تحت حمایت نیازمند یاری‌رسانی نیکوکاران اردبیلی هستند.

او با بیان اینکه کمک‌های مردمی موجب شد تا ۶ هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز تحت حمایت با شادابی و نشاط سال‌تحصیلی جدید را آغاز کنند، گفت: از جمله مهم‌ترین دغدغه‌های امدادگران کمیته امداد رفع نیاز‌های اساسی دانش‌آموزان بی‌بضاعت اردبیلی است تا به مقاطع بالاتر تحصیلی راه یابند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل با اعلام اینکه مرحله دوم جشن عاطفه‌ها نیز در ۱۰ شهریور ۹۸ و در تمامی مدارس استان اردبیل برگزار خواهد شد، بیان کرد: از یکایک دانش‌آموزان نیکوکار استان خواستاریم تا با مشارکت هر چه بیشتر در جشن عاطفه‌ها به همنوعان نیازمند خود کمک کنند.

توحیدی به توزیع ۱۸۰ هزار پاکت جشن عاطفه‌ها در بین دانش‌آموزان استان اردبیل اشاره کرد و افزود: سعی داریم با توزیع به موقع پاکت‌ها در بین دانش‌آموزان مدارس، ضمن یادآوری کمک به فقرا، فرهنگ یاری‌رسانی به اقشار آسیب‌پذیر را نیز در بین آن‌ها نهادینه کنیم.

او با بیان اینکه یکی از اهداف مهم در برگزاری جشن عاطفه‌ها در مدارس ترویج فرهنگ احسان و انفاق در بین کودکان و نوجوانان است، گفت: اگر از همان دوران کودکی بتوانیم ضرورت دستگیری از نیازمندان را به کودکان بیاموزیم، در آینده شاهد همبستگی هر چه بیشتر و همچنین رفع محرومیت خواهیم بود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه دانش‌آموزان نیکوکار بیش از ۱۵۰ میلیون تومان در سال گذشته و در قالب جشن عاطفه‌ها به همنوعان مستمند خود کمک کرده بودند، اعلام کرد: تمامی کمک‌های دانش‌آموزان خیر به همان مدارس استان اردبیل ارجاع می‌شود تا در کمترین زمان ممکن در اختیار دانش‌آموزان نیازمند آن مدرسه قرار گیرد.

توحیدی با بیان اینکه امید است در ۱۰ مهر ماه نیز شاهد حضور پرشور دانش‌آموزان نیکوکار در جشن عاطفه‌ها باشیم، افزود: هر چقدر کمک‌های مردمی برای دستگیری از نیازمندان بیشتر شود به همان میزان خواهیم توانست مسیر دانش‌آموزان تحت حمایت را برای راه‌یابی به مقاطع عالی تحصیلی هموار کنیم.

او با اعلام اینکه سامانه پیامکی ارتباط مردمی ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۵ برای اعلام چگونگی کمک‌رسانی به دانش‌آموزان تحت حمایت در اختیار خیران قرار دارد، گفت: نیکوکاران از طریق کد آنی‌پرداخت #۰۴۵*۸۸۷۷* نیز می‌توانند به آسانی کمک‌های خود را به دست دانش‌اموزان نیازمند استان اردبیل برسانند.

انتهای پیام/ح

توزیع ۱۸۰ هزار پاکت جشن عاطفه‌ها در بین دانش‌آموزان استان اردبیل

برچسب ها: جشن عاطفه ها ، خیران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.