سلطانی فر: مدیرعامل استقلال با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد/ بابت رفتار‌های مشکوک فدراسیون جهانی جودو به IOC نامه زدیم

وزیر ورزش و جوانان گفت: فدراسیون جهانی جودو از ابتدا قصد داشت برای ما مشکل ایجاد کند و ما به کمیته بین المللی المپیک نامه زدیم و از آن ها خواستیم مانع این اقدامات فدراسیون جهانی شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان در حاشیه مراسم افتتاحیه خانه پیشکسوتان ورزش کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه امروز (یکشنبه) موفق شدیم در جمع پیشکسوتان حضور پیدا کرده و خانه پیشکسوتان را افتتاح کنیم. در این مراسم از برخی پیشکسوتان تجلیل و امیدوارم این اتفاق ادامه دار باشد تا در آینده هم بتوانیم از قهرمانان پرافتخار ورزش کشورمان تجلیل کنیم.

سلطانی فر در خصوص بازگشت سعید ملایی پس از اتمام مسابقات قهرمانی جودو ژاپن به کشور گفت: چیزی که اکنون برای ما قطعی شده است رفتار های مشکوک فدراسیون جهانی جودو است که تمام تلاش خودشان را انجام دادند تا برای ما مشکل ایجاد کنند. اواخر هفته گذشته به کمیته بین المللی المپیک نامه زدیم و از آن ها خواستیم تا به این موضوع ورود کنند و جلوی این حرکات را بگیرند.


بیشتر بخوانید:

سلطانی فر: مصمم هستیم امسال استقلال و پرسپولیس را به بخش خصوصی واگذار کنیم/ تعامل خوبی با مجلس داریم

سلطانی فر با استعفای رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال موافقت کرد


وی در پاسخ به سوال یک خبرنگار مبنی بر اینکه گفته می شود خانواده ملایی تحت فشار قرار گرفته شده اند پاسخ داد: خانواده شما را تحت فشار گذاشته اند؟ اگر خانواده شما را تحت فشار نگذاشته اند پس خانواده ملایی هم تحت فشار قرار نگرفته اند.

وزیر ورزش درباره شایعه مدیر عاملی سعید آذری در استقلال و صحبت های او مبنی بر اینکه در چند روز آینده مدیر عامل یک  تیم پر طرفدار خواهد شد، تصریح کرد: چنین حرفی را از شما می شنوم. مدیر عامل استقلال با قدرت به کارش ادامه می دهد و قرار نیست برکنار شود.


بیشتر بخوانید:

سلطانی فر: رسانه‌های ورزشی رکن پنجم ورزش کشور را بر عهده دارند/ آزادی از دل کتابخانه‌ها به وجود می‌آید

سلطانی‌فر: هیئت مدیره پرسپولیس درباره استعفای عرب تصمیم می‌گیرد/ موظف هستیم خصوصی سازی سرخابی‌ها را انجام دهیم


سلطانی فر درباره تغییر در اعضای هیئت مدیره  تیم های استقلال و پرسپولیس تهران گفت: یکی از اعضای هیئت مدیره استقلال استعفا داده و به زودی جایگزین او معرفی خواهد شد.

انتهای پیام/

اظهارات سلطانی فر در مراسم افتتاحیه خانه پیشکسوتان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار