دبیر فدراسیون تنیس روی میز:

حاجیلو از هفته‌ آینده تحت درمان پزشکان قرار می‌گیرد

پیمان حسنی گفت: حاجیلو ملی پوش تنیس روی میز کشورمان از هفته آینده تحت درمان پزشکی قرار می‌گیرد.

حاجیلو از هفته‌ آینده تحت درمان پزشکان قرار می‌گیردپیمان حسنی دبیر فدراسیون تنیس روی میز کشورمان در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت مصدومیت پریناز حاجیلو بیان کرد: در بخش دختران پرنیاز حاجیلو لحظه  آخر به خاطر مصدومیت به رقابت های قهرمان آسیا اعزام نشد. طبق صحبت هایی که با مادر این بازیکن داشتم قرار است این هفته حاجیلو استرحت کند و از هفته آینده به فدراسیون پزشکی ورزشی مراجعه کند و تحت درمان پزشکان قرار بگیرد. 


بیشتر بخوانید: رئیس فدراسیون تنیس روی میز با سفیر صربستان در ایران دیدار کرد


او در ادامه گفت: سال گذشته در بخش پسران ما توانستیم پس از ۶۰ سال مدال رقابت‌های قهرمانی آسیا را کسب کنیم. ترکیب تیم ملی جوانان به جز احمدیان تغییر کرده و کار ما کمی سخت‌تر شده است. همچنین امسال  ۴ رنکینگ اول آسیا در قهرمانی آسیا حضور دارند که کار ما را سخت‌تر کردند. تیم ملی نوجوانان با بودن نوید شمس، اشرفی و صمدی شرایط بهتری  دارد. در بخش دختران سال گذشته  نتوانستیم در جمع ۸ تیم برتر آسیا قرار بگریم و هدفمان این است که امسال این اتفاق بیافتد.

حسنی اظهار کرد: امروز قرعه کشی صورت می گیرد و امیدوارم بازیکنان کشورمان با قرعه های خوبی رو به رو شوند و بازیکنانمان در تیمی و دو نفره بدرخشند. اگر تیمی موفقیتی در آسیا کسب می کند حفظ کردن آن در سال های آینده بسیار دشوار است. رقابت با کشور های هنگ کنگ، چین و کره جنوبی بسیار سخت است. تمام تلاش کادر فنی تیم ملی کشورمان حفظ مدال سال گذشته است و اینکه بتوانند نتایج خوبی را در این دوره از رقابت های قهرمانی آسیا کسب کنند. 


بیشتر بخوانید: 

حضور ۳ ایرانی در جمع برترین‌های رنکینگ جهانی تنیس روی میز

 رکورد شکنی احمدیان در هنگ کنگ/ ایران قهرمان شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون تنیس روی میز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار