بهره مندی ۱۲۴۸ روستای اردبیل از نعمت گاز طبیعی

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: هزار و ۲۴۸ روستای استان اردبیل از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار اسماعیلی، مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: هم اکنون هزار و ۲۴۸ روستای استان اردبیل از نعمت گاز طبیعی برخوردارند که این تعداد بیش از ۹۳ درصد از خانوار روستایی را شامل می‌شود.

او از گازرسانی به ۵ روستای شهرستان بیله سوار همزمان با هفته دولت خبر داد و افزود: پروژه گازرسانی به روستا‌های خور خور علیا، قشلاق حاج الهوردی، شور قویی و قشلاقات منصور و رحمان از توابع شهرستان بیله سوار مورد بهره برداری قرار گرفت.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل تصریح کرد: پروژه گازرسانی به این روستا‌ها در قالب ۱۵ هزار متر شبکه گذاری که بیش از ۱۰۰ خانوار روستایی تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفتند.

اسماعیلی از افتتاح پروژه‌های گازرسانی به ۷۹ روستای استان اردبیل در طول هفته دولت خبر داد و افزود: با بهره برداری از این پروژه‌ها بیش از ۳ هزار خانوار روستایی استان به جمع مشترکین گاز طبیعی خواهند پیوست.

او بیان کرد: هفته دولت مهم‌ترین مناسبت در سال برای دستگاه‌های اجرایی است که مردم با نتایج تلاش ‏های مجموعه نظام اسلامی بیشتر آشنا می‌شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل بر لزوم استفاده صحیح و ایمن از گازطبیعی توسط مشترکین گرانقدر استان اردبیل تأکید و از حمایت‌های بی دریغ مردم شهیدپرور استان در توسعه روز افزون شبکه توزیع گاز تقدیر بعمل آورد.

انتهای پیام/ح

گازرسانی به روستاهای استان اردبیل

برچسب ها: گاز طبیعی ، روستاها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.