امداد رسانی هلال احمر به ۶۵۰۰ نفر در خراسان جنوبی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال تاکنون امدادگران هلال احمر به ۶ هزار و ۵۴۷ نفر در استان خراسان جنوبی امدادرسانی شده است.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، شهریاری، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال تاکنون امدادگران هلال احمر به ۶ هزار و ۵۴۷ نفر در استان خراسان جنوبی امدادرسانی و خدمت‌رسانی کرده‌اند که بیشترین آمار مربوط به حوادث جاده‌ای است.


او افزود: در این مدت تیم‌های امدادی و عملیاتی هلال احمر استان به ۸۲۵ مورد حادثه اعزام شدند که ۴۹۰ مورد مربوط به حوادث جاده‌ای بوده است.


شهریاری با بیان اینکه شهرستان‌های قاینات، طبس و بشرویه در صدر حوادث جاده‌ای هستند، گفت: رانندگان ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از جان خود و دیگر مسافران محافظت کنند.


او افزود: پس از حوادث جاده‌ای، حوادث مربوط به سیل و آبگرفتگی و حوادث شهری به ترتیب با ۱۱۵ و ۱۰۳ مورد بیشترین میزان امدادرسانی را به ثبت رسانده‌اند.


شهریاری بیان کرد: در ارتباط با تعداد حادثه دیده بیشترین امدادرسانی در سال جاری مربوط به حوادث سیل و آبگرفتگی اوایل امسال با امدادرسانی به چهار هزار و ۳۴۶ نفر بود و پس از آن حوادث جاده‌ای با امدادرسانی یک هزار و ۶۱۹ نفر صدرنشین است.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه در این مدت ۲ هزار و ۷۲۶ نفر اسکان داده شدند، گفت: از این آمار ۲ هزار و ۷۲۶ مورد فقط مربوط به حوادث سیل و آبگرفتگی بوده است.


او ادامه داد: در ارتباط با حوادث جاده‌ای میانگین زمان عملیات از آغاز تا پایان، یک ساعت و هفت دقیقه و ۱۳ ثانیه بوده و ۱۱۲ عملیات رهاسازی دراین مدت توسط نیرو‌های امدادی و عملیاتی صورت گرفته است.


شهریاری گفت: در این مدت سه هزار و ۲۷۱ نیروی امدادی و عملیاتی در قالب یک هزار و ۲۱۶ تیم و ۶۶۸ آمبولانس خدمات امدادی و عملیاتی را ارائه دادند.
انتهای پیام/ب


بیشترین امدادرسانی در خراسان جنوبی مربوط به حوادث جاده‌ای است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.