اعطای تسهیلات به متقاضیان مشاغل خانگی در هرمزگان

به متقاضیان فعال در بخش مشاغل خانگی در هرمزگان تسهیلات پرداخت می‌شود.

معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، گفت: به متقاضیان فعال در بخش مشاغل خانگی تسهیلات پرداخت می‌شود.

محمد عباسی افزود: شهروندانی که رشته تحصیلی یا مدرک فنی و حرفه‌ای آن‌ها درفهرست مشاغل خانگی در سایت سازمان اعلام شده می‌توانند برای دریافت تسهیلات اقدام کنند.

او گفت: مجموع رشته‌های مشاغل خانگی ۷۳ رشته که در بخش‌های فرش دستباف و رشته‌های مرتبط به صنایع و تولیدی (صنعت و خدمات) است.

معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان افزود: شهروندان برای دانلود فهرست مشاغل خانگی در سایت سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان به آدرس https://hor.mimt.gov.ir/ در قسمت مکاتبات اداری مراجعه کنند.

عباسی گفت: متقاضیان وام مشاغل خانگی برای دریافت تسهیلات در سایت اینترنتی به نشانی mashaghelkhanegi.mcls.gov.ir ثبت نام کنند.

معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان افزود: پس از ثبت نام در سامانه، متقاضیان با مراجعه به سازمان صنعت معدن و تجارت نسبت به تحویل مدارک اقدام کنند تا در کارگروه اشتغال استان در خصوص اعطای تسهیلات به آن‌ها تصمیم گیری شود.

انتهای پیام/ز

اعلام لیست مشاغل خانگی مشمول پرداخت تسهیلات در هرمزگان

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.