نصیری خبر داد؛

ایثارگران عامل اصلی اقتدار و عزت نظام هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ گفت: ایثارگران عامل اصلی اقتدار و عزت نظام هستند.

ایثارگران سرمایه‌های معنوی نظام هستندبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، نادر نصیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ امروز با حضور در منزل شهیدان زمردیان و سرافراز با والدین گرانقدر این شهدا دیدار و از آنان تجلیل کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران تهران بزرگ در دیدار با منیره قناعت گر مادر شهیدان علی و جواد سرافراز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: همه ما خود را خادم خانواده‌های شهدا و ایثارگران می‌دانیم و خدمت به خانواده شهدا ادای دین به شهیدان است.

او خانواده‌های شهدا و ایثارگران را سرمایه‌های معنوی کشور دانست و افزود: از خودگذشتگی ایثارگران عامل اصلی اقتدار و عزت نظام است و تنها راهی که ما را در برابر دشمنان مصون نگه می‌دارد، حرکت در مسیر آرمان‌های شهدا و زنده نگهداشتن یاد و خاطره آنان است.

نصیری در دیدار با خانواده شهیدان منصور و محمدحسین زمردیان تصریح کرد: تکریم و دیدار مستمر با خانواده‌های شهدا در رأس کار‌های بنیاد شهید قرار دارد و ما خود را مدیون شهدا، جانبازان، آزادگان و خانواده‌های معزز آنان می‌دانیم.


بیشتر بخوانید: اسرای ما سفیرانی بودند که برنامه‌های دشمنان را به هم ریختند


او افزود: دیدن صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدا به ویژه پدران و مادران شهدا که ثمره زندگی خود را تقدیم اسلام و انقلاب کردند نیروبخش و امید آفرین است و دیدار با شما عزیزان باعث می‌شود با روحیه بیشتر و گام‌های استوارتر در راه خدمت به نظام و کشور قدم برداریم.

گفتنی است؛ شهیدان محمدحسین و منصور زمردیان به ترتیب در ۱۱ اردیبهشت سال ۶۱ و ۲۲ فروردین سال ۶۲ در فکه به شهادت رسیدند.

شهید جواد سرافراز نیز هفتم تیرماه سال ۶۰ در بمب گذاری دفتر حزب جمهوری اسلامی و برادرش علی در سوم دی ما سال ۶۵ در شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/

دیدن صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدا امیدآفرین است

برچسب ها: جانبازان ، ایثارگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار