تجهیز اتاق عمل بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) ایرانشهر به دستگاه c_arm

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر از تجهیز اتاق عمل بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) ایرانشهر به دستگاه پیشرفته دو مانیتوره c _arm خبر داد.

تجهیز اتاق عمل بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) ایرانشهر به دستگاه c_armبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر، محمدمهران امینی فرد رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر از تجهیز اتاق عمل بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) ایرانشهر به دستگاه پیشرفته دو مانیتوره c _arm خبر داد.

امینی فرد گفت: این دستگاه با پیگیری‌های دانشگاه و همکاری معاونت درمان وزارت بهداشت و با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد خریداری  و نصب شد.

او افزود: از این دستگاه برای اعمال جراحی پیشرفته ارتوپدی و جراحی مغز اعصاب در اعمال جراحی مربوط به شکستگی‌های استخوانی و ستون فقرات استفاده می‌شود.

امینی فرد ادامه داد: با استفاده از این دستگاه مدرن امکان جا اندازی‌های دقیق دررفتگی‌ها و محل دقیق پروتز‌ها و پیچ و پلاک‌ها ممکن می‌شود و علاوه بر آن امکان تصویر برداری حین عمل با این دستگاه فراهم شده است.

او  با اشاره به مجهزبودن این دستگاه به مدرن‌ترین تکنولوژی روز اعمال ارتوپدی سایر مزیت‌های آن نسبت به انواع قدیمی را انرژی مصرفی کمتر و امکان رادیولوژی پرتابل و تجهیرات مدرن حافظه و انتقال تصویر و دارابودن دو مانیتور عنوان کرد.

انتهای پیام/ع

 اتاق عمل بیمارستان ایرانشهر به  دو مانیتوره پیشرفت مجهز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار