مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی مطرح کرد؛

سهم ۷۳ درصدی پارس جنوبی در تامین انرژی کشور/ شمارش معکوس روز‌های پایانی توسعه نزدیک است

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: این مجتمع سهم ۷۳ درصدی در تامین انرژی مورد نیاز کشور را به خود اختصاص داده است.

سهم ۷۳ درصدی پارس جنوبی در تامین انرژی کشور/ شمارش معکوس روز‌های پایانی توسعه نزدیک استبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  هادی هاشم زاده فرهنگ بیان کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی از لحاظ اقتصادی برای کشور بسیار مهم است و اکنون سهم  ۷۳ درصدی در تامین نیاز کشور دارد و امیدواریم این مجموعه گازی تمام توان خود را در مسیر پیشرفت و تولید پایدار گاز به کار خواهد گرفت.

او با اشاره به توسعه و رشد چشمگیر مجتمع گاز پارس جنوبی در سال گذشته افزود: پارسال، این توسعه آن قدر شتابان بوده است که تبلور این دستاورد‌ها را می‌توان تحویل گرفتن کامل فاز‌های ۱۹ و ۱۷,۱۸ و ۲۰,۲۱ و همچنین واحد تولید بودارکننده گاز به عنوان واحدی تولیدی که وابستگی خرید خارج به این ماده را متوقف کرده است، عنوان کرد.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: میدان گازی پارس جنوبی به روز‌های پایانی توسعه در حال نزدیک شدن است و این مهم در سال آینده با بهره برداری از فاز ۱۴ پارس جنوبی محقق خواهد شد.

هاشم زاده فرهنگ ادامه داد: در پایان امسال نیز با تحویل گیری کامل فاز‌های ۱۳، ۲۲ و ۲۴ سهم تولید مجتمع گاز پارس جنوبی افزایش خواهد یافت.

او تاکید کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی به عنوان یکی از مجموعه‌های مهم و حیاتی صنعت گاز کشور آماده انجام هرگونه خدمت رسانی است.

انتهای پیام/ک

روند توسعه میدان پارس جنوبی رو به پایان است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.