خاک ترکیه، خاکی سرد برای لژیونرها؛

الهیار تا نیم فصل در دسته اول ترکیه!

الهیار صیادمنش مهاجم مازندرانی طبق توافق با باشگاه فنرباغچه احتمالا تا نیم فصل در استانبول اسپور دسته اولی بازی خواهد کرد.

الهیار صیادمنش مهاجم با استعداد مازندرانی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: صحبتی مبنی بر انتقال به باشگاه‌های دیگر نبود، اما در آخرین ساعات به دلایل مختلف و با توصیه مدیر باشگاه فنرباغچه تصمیم گرفتم حداقل یک نیم فصل در تیمی دیگر بازی کنم.

او افزود: از آنجاییکه بازیکن خارج از اتحادیه اروپا بازیکن خارجی محسوب می‌شود و مربی هم درخواست جذب مدافع خارجی داده بود، باشگاه با توجه به سن و سال و نیز جذب ستاره‌های اسم و رسم دار در پست مهاجم به این نتیجه رسید که ممکن است بازی به من نرسد و متضرر شوم.

صیادمنش گفت: تیم استانبول اسپور تیم دسته اولی است که شهردار استانبول مالکیت آن را در اختیار دارد و، چون در سه بازی انجام شده دو تساوی و یک شکست کسب کردند، جذب مهاجم را در دستور کار قراردادند.

او افزود: پیشنهاد‌هایی از تیم‌های دیگر سوپرلیگ ترکیه داشتم منتهی فنرباغچه فقط به جدایی قرضی من رضایت می‌داد درحالیکه آن‌ها خواهان قرارداد قرضی به علاوه بند خرید دائمی بودند.

صیادمنش در پایان صحبت هایش ضمن ابراز رضایت از شرایط خود در ترکیه و نیز تشکر از کمک‌های رییس باشگاه فنرباغچه گفت: ارسون یانال سرمربی تیم در همین مدت کوتاه از نظر فنی کمک بسیاری به من کرد، اما اگر بیشتر حمایت می‌شدم، قطعا جواب اعتمادش را می‌دادم، اما این جدایی تصمیم او بود و البته خواسته خودم این است که نیم فصل دوم به تیم برگردم تا بتوانم در تیم بزرگ فنرباغچه بازی کنم.
انتهای پیام/س
 

الهیار صیادمنش احتمالا یک نیم فصل دور از فنرباغچه!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار