دستگیری سارق مسلح طلا فروشی/ اعتراف متهم به قتل مرد طلا فروش

فرمانده انتظامی فیروزآباد گفت: سارق مسلح که هنگام سرقت، مالک طلا فروش را به قتل رسانده بود پس از ۵ سال دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ مهدی جوکار فرمانده انتظامی فیروزآباد اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه طلافروشی و قتل مالک آن در سال ۹۳ در بخش میمند شهرستان فیروزآباد، موضوع شناسایی و دستگیری سارق به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار داشت.

او ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی فیروزآباد با انجام کار‌های فنی و اطلاعاتی و تلاش شبانه‌روزی در طی این سال‌ها، روز گذشته موفق به شناسایی مخفیگاه سارق مسلح در یکی از محله‌های این شهرستان شدند و در یک عملیات ضربتی، وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد با بیان این که متهم در بازجویی‌های صورت گرفته به ۱۱ فقره سرقت مسلحانه احشام، اخاذی، زورگیری، طلا فروشی و قتل مرد طلا فروش در سال ۹۳ اقرار کرد، ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه این متهم حرفه‌ای، یک قبضه اسلحه غیر مجاز به همراه تعدادی فشنگ جنگی کشف شد.

سرهنگ جوکار با اشاره به این که قاتل تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شد، تصریحکرد: مردم به توصیه‌ها و هشدار‌های پلیس توجه کنند و در صورت اطلاع از هرگونه سرقت یا تردد افراد مشکوک، مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/چ

دستگیری سارق در فیروزآباد

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.