حرکات ورزشی مختلط در یک «همایش» جنجال‌برانگیز شد / گفت‌‍وگو با مدافع حرمی که پاهایش در راه مبارزه با داعش قطع شد / بلای وحشتناکی که زن آرایشگر با جراحی «غبغب» سر مشتری بیچاره آورد!

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید؛ با ما همراه باشید.

حرکات ورزشی مختلط در یک «همایش» جنجال‌برانگیز شد / گفت‌‍وگو با مدافع حرمی که پاهایش در راه مبارزه با داعش قطع شد / بلای وحشتناکی که زن آرایشگر با جراحی «غبغب» سر مشتری بیچاره آورد!

حرکات ورزشی مختلط در یک «همایش» جنجال‌برانگیز شد + تصاویر
همایش ملی ایروپامپ در کرج به دلیل انتشار برخی تصاویر از ورزش بانوان در حضور آقایان و همچنین انجام برخی حرکات ریتمیک به صورت مختلط حاشیه هایی را به همراه داشت.


گفت‌‍وگو با مدافع حرمی که پاهایش در راه مبارزه با داعش قطع شد/ به بریده‌شدن سرمان هم فکر کرده بودیم جانبازی که جای خود دارد + عکس
گفت‌‍وگو با مدافع حرمی که هر ۲ پایش در راه مبارزه با داعش قطع شد/ به بریده‌شدن سرمان هم فکر کرده بودیم جانبازی که جای خود داردسهراب عظیمی جانباز ۷۰ درصد از لشکر فاطمیون استان البرز است که به شوق دفاع از حرم عقیله بنی هاشم (س) به سوریه رفت و در نبرد با داعش هر دو پای خود را از زانو از دست داد.


بلای وحشتناکی که زن آرایشگر با جراحی «غبغب» سر مشتری بیچاره آورد! + جزئیات
زن آرایشگر که با جراحی غبغب یکی از مشتریانش باعث نقص عضو او شده بود از سوی دادگاه جرایم پزشکی به پرداخت دیه محکوم شد.


بی‌بند و باری‌های «عروس شیطان» / دختر ۱۶ ساله با اقدامات شرم‌آورش خانواده داماد را به خاک سیاه نشاند
این دختر چهار ساله زندگی، آینده و سرنوشت مرا دگرگون کرده است. حدود چهار سال است که همه زندگی ام را صرف نگهداری از او کرده ام و در حالی که خودم هنوز مجرد هستم اما نام مادر را یدک می کشم.


۷ شگرد اصلی شیطان برای فریب / ۴ راهکاری که انسان برای مقابله با ابلیس باید به کار بگیرد
شناخته شدن شیطان مساوی است با پیروی نکردن انسان‌ها از او، پس تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا وسوسه‌هایش را عادی جلوه دهد.


چه کنیم از نظر وزارت اطلاعات نفوذی شناخته نشویم؟
اواسط هفته جاری درب‌های نمایشگاه ضد جاسوسی وزارت اطلاعات به روی جمعی از اصحاب رسانه باز شد تا شاید آن‌ها نسبت به پدیده نفوذ که این روز‌ها مرز نمی‌شناسد، بیشتر آگاه شوند.


وقتی تنظیمات چرخش زبان «BBC» با روند کاری رئیس قوه قضائیه به هم می‌ریزد
ظاهرا کارنامه درخشان حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی موجب چرخش زبان کارکنان «BBC» بر خلاف جهت سیاست‌های این شبکه شده است.


مجری معروف تلویزیون که ۴ بار مرگ را تجربه کرده است + فیلم
دادستان مرکز مازندران با مجری پیشکسوت تلویزیون که به دلیل عارضه ناشی از جانبازی در بستر بیماری است، ملاقات کرد.


قتل دکتر نگون بخت توسط ۲۱ کارگر / پزشکی که قربانی دیرآمدن به بیمارستان شد
پزشک هندی در درگیری وحشیانه با ۲۱ کاگر به طرز دلخراشی به قتل رسید.


اطلاعاتی لو رفته از تونل‌های سری و خوفناک تروریست‌ها در سوریه + فیلم
دوربین‌های خبری به تازگی توانسته اند وارد مناطق آزاد شده در استان حماه شده و از نزدیک تصاویر اوضاع این مناطق پس از آزادی از اشغال تروریست‌ها را مخابره کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار