گسترش فعالیت واحد خواهران سازمان بسیج حقوقدانان خوزستان

مسئول واحد خواهران سازمان بسیج حقوقدانان خوزستان گفت: فعالیت این واحد در زمینه‌های مختلف گسترش می‌یابد.

گسترش فعالیت واحد خواهران سازمان بسیج حقوقدانان خوزستانبهار بی باک مسئول واحد خواهران سازمان بسیج حقوقدانان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فعالیت این واحد در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و ... را مطلوب عنوان کرد و گفت: در آینده این برنامه‌ها گسترش می‌یابد.

او بر گسترش برنامه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و ... واحد خواهران سازمان بسیج حقوقدانان خوزستان تاکید کرد و بیان داشت: این سازمان در تمام استان ها، دفاتری به منظور پیگیری ماموریت‌های خود و نقش آفرینی در فضای حقوقی کشور دارد و مخاطبین سازمان شامل؛ حقوقدانان، قضات، وکلا، سردفتران، مدیران حقوقی، اساتید حقوق، دانشجویان و دانش آموختگان حقوق و همه مردم و نهاد‌های از حیث حقوقی است.

بی باک، تحول در نظام حقوقی و قانونی کشور، حفظ، تداوم، بسط و تعمیق اهداف انقلاب اسلامی، کمک به افزایش کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رفع نیازمندی‌های اساسی جامعه حقوقی کشور از اهداف کلان سازمان بسیج حقوقدانان عنوان و تصریح کرد: واحد خواهران سازمان بسیج حقوقدانان استان خوزستان در کنار اهداف کلان، برنامه تربیت حقوقدانان متخصص و متعهد در سطح استان جهت شناسایی آسیب‌ها و معضلات موجود در استان و ارائه راهکاره‌های قابل اجرا به مراجع ذی صلاح نیز برای خود تعریف کرده است.

مسئول واحد خواهران سازمان بسیج حقوقدانان خوزستان بیان داشت: به منظور تعامل بهتر و ارتباطات مردمی و شناسایی معضلات در سطح محلات، طرح هر مسجد یک حقوقدان درحال اجرا است که در این طرح هر یک از حقوقدانان ما ساعات مشخصی را در طول هفته به ارائه مشاوره حقوقی رایگان می‌پردازند و همچنین همایش‌های متعددی در قالب آموزش‌های حقوقی به خانواده‌ها و آموزش‌های اخلاقی به آن‌ها در خصوص ارتباطات خانوادگی برگزار شد.

این مقام مسئول اذعان داشت: با توجه به اهمیت رسانه و فراگیر شدن فضای مجازی، واحد خواهران اقدام به ترویج مطالب و عکس نوشته‌های حقوقی در فضای مجازی کرده است که خوشبختانه با اقبال خوبی مواج بوده و قالب انجمن‌های علمی معرفتی نشست‌های ماهیانه‌ای با اعضا و مسولان قضایی استان برگزار می‌شود که در طی آن‌ها تعاملات و همفکری‌هایی در خصوص آسیب شناسی‌های استان و ارائه راهکار صورت می‌گیرد؛ و تعامل خوب و سازنده با سایر نهاد‌ها در سطح استان این امکان را فراهم می‌کند تا در جهت رسیدگی به مشکلات حقوقی مردم بتوانیم اقدامات لازم را انجام دهیم.

بهار بی باک با اشاره به برنامه‌های آینده این واحد افزود: برگزاری دوره‌ها آموزش شروط ضمن عقد یکی از برنامه‌های آینده واحد خواهران سازمان بسیج حقوقدانان استان خوزستان است که بزودی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/گ

آغاز فعالیت واحد بسیج خواهران در دادگستری

برچسب ها: بسیج ، اخبار فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Mazieyarr
۱۰:۰۵ ۱۳ آذر ۱۴۰۰
سلام آدرس دقیق سازمان حقوقدانان بسیج اهواز رو میخواستم..مچکرم