زلزله‌ ۸ ریشتری در تبریز/ ناکامی مس تلفات داد

قرارداد اعضای کادر فنی تیم فوتسال مس سونگون به دلیل کسب نتایج ضعیف در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا و جام باشگاه‌های جهان فسخ شد.

زلزله ای 8 ریشتری در تبریز/ ناکامی مس در آسیا تلفات دادبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال مس سونگون پس از آن که در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا به مقام نائب قهرمانی رسید خود را برای حضور پر قدرت در جام باشگاه‌های جهان آماده کرد. این تیم نتوانست در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان صلابت فوتسال ایران را نشان دهد و با نتایج پُر گل بازی‌ها را یکی پس از دیگری واگذار کرد و در آخر هم از بین ۹ تیم حاضر در آن مسابقات به مقام هشتم دست یافت.

تیمی که سال گذشته موفق شد در آسیا به مقام قهرمانی دست پیدا کند امسال در این مسابقات با نتایج پر نوسانی به فینال رسید و در آخر هم در دیدار نهایی مغلوب نماینده ژاپن شد و نتوانست از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

پس از پایان مسابقات جام باشگاه‌های آسیا و جام باشگاه‌های جهان اهالی فوتسال انتقادات زیادی را به کادر فنی مس سونگون وارد کردند و حتی برخی از کارشناسان فوتسال اعلام کردند اسماعیل تقی پور و دستیارانش نمی‌توانند این تیم را به خوبی هدایت کنند.

امروز اطلاعیه‌ای از سوی حامد نجفی مدیرعامل این تیم صادر شد مبنی بر اینکه قرارداد تمامی اعضای کادرفنی تیم فسخ شده است. قرارداد اعضای کادر فنی مس سونگون مشروط به قهرمانی دوباره مس در آسیا بود و به دلیل اینکه این تیم نتوانست در جام باشگاه‌های آسیا به مقام قهرمانی دست پیدا کند، مدیرعامل مس سونگون تصمیم گرفت که عذر تمامی کادر فنی به غیر از سرپرست، پزشک و تدارکات را بخواهد.


بیشتر بخوانید:تقی‌پور: کیفیت فوتسال آسیا را نشان دادیم/ برای صعود مقابل نماینده اسپانیا قرار می‌گیریم


سپهروند مدیر رسانه‌ای تیم مس سونگون در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: کمیته فنی باشگاه مس تصمیم گرفت که اعضای کادر فنی را تغییر دهند. قرارداد کادر فنی تیم مشروط به قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا بود و باشگاه این حق را داشت که قرارداد اعضای کادر فنی را فسخ کند.

او درباره زمان اعلام نتیجه جلسه اعضای کمیته فنی باشگاه برای انتخاب سرمربی جدید مس گفت: هنوز چیزی مشخص نیست و اعضای کمیته فنی باشگاه در حال بررسی گزینه‌های مورد نظر هستند.


بیشتر بخوانید: مس ایران ۴ - الفتح السطاتی مراکش ۲ / نماینده کشورمان هفتم شد


مدیر رسانه‌ای باشگاه مس سونگون بیان کرد: نیمکت تیم مس سونگون هیچ زمانی خالی نخواهد ماند و حتما باشگاه یک نفر را برای هدایت تیم انتخاب خواهد کرد.

حال باید دید که سرنوشت تیم مس سونگون پس از نتیجه نگرفتن در رقابت‌های آسیایی و همچنین جام باشگاه‌های جهان چه می‌شود؟

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتسال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار