ژیمناستیک کاران کرمانشاهی در المپیاد استعداد‌های برتر کشور خوش درخشیدند

دومین مرحله از مسابقات استعداد‌های برتر ترامپولین کشور در مقطع پسران به میزبانی تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،غلامرضا همتی ریاست هیات ژیمناستیک استان کرمانشاه از افتخار آفرینی تیم ترامپولین در المپیاد استعداد‌های برتر کشور خبر داد .

او گفت : در فینال بخش انفرادی دومین دوره مسابقات المپیاد استعداد‌های برتر ترامپولین کشور، در رده سنی ۱۱ تا ۱۲سال محمد حسین بانی از آذربایجان شرقی بر سکوی قهرمانی ایستاد.

همتی افزود : امیر علی رمضانی از مازندران و ابوالفضل فلاح از یزد در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند. امیر علی فولادی از کرمانشاه، امیرحسین پورمند از فارس، محمد یاسین منتظریان از یزد، یاسان رضایی مجد از اصفهان و هادی سلیمانی از آذربایجان شرقی رتبه‌های بعدی را به خود اختصاص دادند.

او افزود: در فینال بخش انفرادی رده سنی ۱۳ تا ۱۴ سال، ابوالفضل باستانی از آذربایجان شرقی قهرمان شد. امیر عباس حاجی پور نماینده دیگر آذربایجان شرقی در رده دوم ایستاد و ناصر محمدپور از مازندران سوم شد. سجاد کارگر از یزد، امیر حسین ربیعی از کیش، محمدصالح میرشمسی از یزد و ابوالفضل زارعی و حسین مقیمیان از کرمانشاه به ترتیب در رده‌های چهارم تا هشتم قرار گرفتند.

ریاست هیات ژیمناستیک استان کرمانشاه با بیان اینکه مسابقات از سطح بالایی برخورداربود و تیم‌ها با آمادگی کامل در این رقابت‌ها حضور داشتند، گفت: تیم یزد در مجموع دو رده سنی ۱۱ تا ۱۲ و ۱۳ تا ۱۴ سال با ۴۶۶/۷۳ امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد. آذربایجان شرقی با ۴۶۰/۲۹ امتیاز دوم شد. کرمانشاه هم با ۳۹۲/۰۳ امتیاز در رده سوم قرار گرفت.

او نتیجه تیمی مسابقات المپیاد استعداد‌های برتر رشته ترامپولین (ژیمناستیک) را به شرح ذیل اعلام کرد: در بخش تیمی رده سنی ۱۱ تا ۱۲ سال تیم‌های یزد و آذربایجان شرقی مشترکا اول شدند. کرمانشاه جایگاه دوم را به خود اختصاص داد و کیش هم در رده سوم ایستاد. در بخش تیمی رده سنی ۱۳ تا ۱۴ سال، یزد قهرمان شد. تیم‌های آذربایجان شرقی و کرمانشاه دوم و سوم شدند.

او افزود : اسامی ورزشکاران حاضر در المپیاد استعداد‌های برتر ترامپولین از کرمانشاه ۱۱ و ۱۲ سال محسن سالاری، امیر علی فولادی، مهیار حقیقی و سبحان ناصری ۱۳ و ۱۴ سال حسین مقیمیان، ابولفضل زارعی، محسن قاسمی و سعید روشنی گلدسته به مربی امید گل آور و سرپرست پرویز مرادی بود .

 

 

انتهای پیام/د

افتخار آفرینی تیم ترامپولین

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار