آغاز دیدار رسمی دوجانبه شهردار تهران از وین

در تداوم تعاملات و همکاری‌های پایتخت‌های ایران و اتریش، حناچی بنا به دعوت همتای اتریشی به طور رسمی از وین دیدار می‌کند.

آغاز دیدار رسمی دوجانبه شهردار تهران از وینبه گزارش  حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ در تداوم تعاملات و همکاری‌های پایتخت‌های جمهوری اسلامی ایران و اتریش، حناچی شهردار تهران بنا به دعوت لودویگ همتای اتریشی به طور رسمی از وین دیدار می‌کند.

این نخستین سفر اروپایی شهردار تهران است که می‌تواند چشم انداز جدیدی در افق همکاری‌های دو پایتخت در شرایط جدید ترسیم کند.

احمد جعفری رایزن سفارت جمهوری اسلامی ایران در وین در باره جزئیات سفر دوجانبه شهردار تهران به وین گفت: در این سفر پیروز حناجی شهردار تهران و هیات همراه با شهردار، رئیس شورای شهر و تعدادی دیگر از مسئولان مدیریت شهری پایتخت اتریش جداگانه دیدار و از مهم‌ترین پروژه‌های مدیریت شهری وین در حوزه‌های شهر هوشمند، مدیریت پسماند، تصفیه خانه، سیستم‌های امداد نجات و آتش نشانی و سیستم‌های حمل و نقل عمومی شهری بازدید و از نزدیک با آخرین دستاورد‌ها و تجربیات مدیریت شهری یکی از پیشرفته‌ترین پایتخت‌های اروپائی آشنا شده و به تبادل نظر خواهد پرداخت.

شهردار تهران از تاریخ ۱۲ شهریورماه به منظور شرکت در اجلاس بین المللی یونیدو و همچنین دیدار رسمی از شهر وین در اتریش بسر می‌برد. اجلاس یونیدو طی روز‌های سه شنبه و جهارشنبه ۱۲ و ۱۳ شهریورماه در مقر اروپایی سازمان ملل متحد در شهر وین برگزار شد.

در این سفر محمود میرلوحی عضو شورای‌شهر تهران و جمعی از مدیران حوزه‌های تخصصی شهرداری تهران حناچی را همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار