رضایی: امیدوارم فولاد سهیمه آسیایی کسب کند/ محمدی: آذری گزینه مناسبی برای مدیرعاملی فولاد خوزستان است

رضایی: امیدوارم فولاد سهیمه آسیایی کسب کند/ محمدی: آذری گزینه مناسبی برای مدیرعاملی فولاد خوزستان استرضایی و محمدی پس از انتخاب سعید آذری به عنوان مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره وضعیت این باشگاه توضیحاتی ارائه دادند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت رسمی باشگاه فولاد خوزستان، حبیب رضایی با حضور در تمرین امشب تیم فوتبال فولاد خوزستان، خطاب به بازیکنان اظهارکرد: در این یک سال کنار هم مانند یک خانواده بودیم. خوشحالم باتوجه با اهداف مسوولان شرکت و باشگاه حرکت کردیم.

وی با بیان این که در این مدت اهداف عالی شرکت را اجرا کردیم، گفت: برای لیگ نوزدهم نکونام به عنوان سرمربی تیم انتخاب شد و امیدوارم با تلاش شما بازیکنان و کادرفنی، فولاد در بالای جدول قرار بگیرد و سهیمه آسیایی کسب کند.

مدیرعامل سابق باشگاه فولاد خوزستان گفت: به آذری نیز تبریک و خیرمقدم می‌گویم. او مدیری ورزشی و توانمند است. من هم به عنوان عضو هیات مدیره کنار او هستم و امیدوارم اهداف عالی باشگاه را پیش ببریم.


بیشتر بخوانید: آذری، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان شد


محمدی: آذری تنها گزینه ما برای مدیرعاملی باشگاه بود

علی محمدی در جلسه معارفه سعید آذری در تمرین امشب تیم فوتبال فولاد خوزستان، خطاب به بازیکنان اظهارکرد: در ابتدا بابت بازی تان برابر استقلال تهران به شما تبریک می گویم. امیدوارم تلاش ها و بازی های خوب تان تداوم داشته باشد و نتایج بهتری کسب شود.

وی بیان کرد: باتوجه به تغییراتی که در شرکت فولاد خوزستان ایجاد شد، رضایی در شرکت به سمت جدیدی منصوب شد و به همین دلیل برای مدیرعاملی باشگاه به دنبال یک مدیر توانمند و فوتبالی بودیم که آقای آذری اولین و تنها گزینه ما برای این سمت بود.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان گفت: همچنین جا دارد از رضایی بابت خدمات و اقدامات خوبش در باشگاه تشکر کنم. برای او و مدیرعامل جدید باشگاه آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار