آموزش مهارتی بیش از هزار سرباز وظیفه در پادگان‌های مازندران

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران گفت: هزار و ۲۳۶ نفر از سربازان وظیفه حاضر در پادگان‌های استان، در ۵ ماهه امسال از آموزش‌های مهارتی بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سید حسین درویشی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران با اشاره به عملکرد این اداره کل در بخش پادگان‌ها گفت: اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان در ۵ ماهه امسال با برگزاری ۴۹ دوره آموزش مهارتی در قالب ۳۲ حرفه توانست هزار و ۲۳۶ نفر از سربازان وظیفه حاضر در ۲۸ پادگان و یگان خدمتی در استان را آموزش دهد.

او با بیان نام گذاری امسال به وسیله مقام معظم رهبری به نام سال رونق تولید افزود: آموزش‌های مهارتی به عنوان یکی از ارکان اصلی دستیابی به بهره وری تولید و افزایش تولیدات داخلی با تربیت نیروی انسانی متخصص و کارآمد می‌تواند نقش مهم و تأثیرگذاری را در تحقق شعار سال داشته باشد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران فراگیری آموزش‌های مهارتی در حین خدمت را فرصتی مغتنم در راستای توانمندسازی جوانان برای ورود به بازار کار دانست و گفت: جوانان می‌توانند در حین گذراندن خدمت از این فرصت ارزشمند استفاده کرده و زمینه حضور موفق در بازار کار و دستیابی به اشتغال مولد و پایدار را برای خود فراهم کند.

درویشی وجود تجهیزات و امکانات به روز و بهره گیری از مربیان مجرب و کارآمد در کارگاه‌های آموزشی مستقر در پادگان‌ها را یکی از نقاط قوت این اداره کل برشمرد و افزود: امید است با تعاملات دوسویه بتوان از این ظرفیت بوجود آمده استفاده و بهره لازم را برد.

انتهای پیام/س
 

آموزش مهارتی هزار و ۲۰۰ سرباز وظیفه در پادگان‌های استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.