پیرجهان: انتظار حمایت بیشتری از مسئولان دارم / کسب سهمیه المپیک اولویت اولم در دوحه قطر است

نماینده کشورمان در مسابقات جهانی دوومیدانی گفت: من از مسئولان انتظار حمایت بیشتری دارم تا بتوانم نتیجه خوبی رقابت‌های جهانی بدست آورم.

مهدی پیرجهان دونده ۴۰۰ متر با مانع در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره کسب سهمیه ورودی مسابقات دوومیدانی قهرمانی جهان در دوحه قطر اظهار کرد: من در مسابقات بین المللی هندوستان توانستم رکورد ۴۹.۳۳ ثانیه را به ثبت برسانم که همین موضوع یاعث شد که جایگاهم در رنکینگ ارتقا یابد و حد نصاب سهمیه مسابقات جهانی را بدست آورم. به هر حال امروز جمعه ۱۵ شهریور ماه ( ۶سپتامبر) آخرین فرصت برای بدست آوردن سهمیه جهانی است و فدراسیون جهانی با قاطعیت نام مرا برای حضور در این رقابت‌ها ثبت کرد.

او ادامه داد:  من از مسئولان انتظار حمایت دارم تا بتوانم در مسابقات جهانی رکورد ۴۳.۳ را به ثبت برسانم و سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو هم بدست آورم. به هر حال باید مسابقات سطح بالا  و اردو‌های بهتری برایم تدارک ببینند تا با برنامه ریزی بهتر بتوانم در مسابقات جهانی نتیجه خوبی بگیرم. من یک اردوی بیست روزه در تهران داشتم که باید اردو‌های بیشتری برایم در نظر بگیرند تا برای مسابقات جهانی تجربه بیشتری کسب کنم. علاوه بر این امیدوارم بتوانم رکورد خوبی در مسابقات جهانی بدست آورم تا جواز حضور در المپیک توکیو را بگیرم.


بیشتر بخوانید: پیرجهان سهمیه مسابقات جهانی را کسب کرد


جواب اعتماد مسئولان را به خوبی می دهم 

پیرجهان درباره حریفانش در مسابقات جهانی دوحه قطر تصریح کرد: حریفانم جزء نفرات برتر جهان هستند و امیدوارم بتوانم بهترین عملکرد را در بین رقبای قدرتمند داشته باشم. اگر فدراسیون دوومیدانی برنامه ریزی خوبی برای آماده سازی ام در نظر بگیرد به طور حتم جواب اعتماد مسئولان را به خوبی می‌دهم.

دوومیدانی کار کشورمان درباره اهدافش در مسابقات جهانی دوحه قطر بیان کرد: کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو اولویت اولم در مسابقات دوومیدانی قهرمانی جهان است که امیدوارم به آن دست یابم.

دوومیدانی کار کشورمان درباره سطح مسابقات هندوستان گفت: همه ورزشکاران هندوستان در ماده ۴۰۰ متر با مانع  در اردوی چک بودند و در این مسابقات حضور نداشتند، اما مسابقات  در ماده‌های سه گام و پرش طول در سطح بالایی برخوردار بود و ورزشکاران مطرح آسیایی در این رقابت‌ها حضور یافتند.


بیشتر بخوانید: کیهانی: کسب سهمیه المپیک تفتیان ماحصل تلاش‌ همه بوده است


سطح لیگ دوومیدانی با حضور ورزشکاران لهستانی بهتر شده است 

دونده تیم مس سونگون درباره سطح لیگ دوومیدانی اظهار کرد: من در اولین روز دومین مرحله لیگ دوومیدانی توانستم با ثبت رکورد ۱۴.۵۷ رتبه اول در ماده ۱۱۰ متر با مانع بدست آوردم. سطح لیگ دوومیدانی نسبت به سال گذشته بهتر شده است و تیم‌های بیشتری در این مسابقات حضور یافتند. علاوه بر این ورزشکاران لهستانی هم برای اولین بار در لیگ امسال شرکت کردند. قرارداد‌ها هم نسبت به سال‌های گذشته هم بهتر شده است و برخی از تیم‌ها از شرایط مالی خوبی برخوردار هستند.

پیرجهان درباره اینکه پدیده مسابقات قهرمانی دوومیدانی باشگاه‌های کشور است، گفت:  من هنوز بیست سالم نشده است و از اینکه توانستم جواب اعتماد مسئولان را بدهم خیلی خوشحال هستم. همچنین ۷ بار توانستم رکورد ملی را جابه جا کنم و انتظار حمایت بیشتری از مسئولان دارم تا بهترین عنوان را در مسابقات جهانی بدست آورم.


بیشتر بخوانید:ملی پوش دوومیدانی کشورمان قهرمان مسابقات بین المللی هندوستان شد


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار