آمادگی راهداری لرستان برای جابجایی زائران اربعین حسینی

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان از آمادگی راهداری لرستان برای جابجایی زائران اربعین حسینی خبرداد.

آمادگی راهداری لرستان برای جابجایی زائران اربعین حسینیمیثم قدمی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان در گفتگو با گار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، گفت: جابجایی زائران اربعین حسینی از وظایف مهم در ماه‌های پیش رو خواهد بود که باتوجه به پیش بینی افزایش حجم سفر‌ها در ایام اربعین امسال خصوصا در مرز مهران، انجام مطلوب آن نیاز به همکاری و تعامل دوسویه شرکت‌های حمل و نقل و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دارد.

وی ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزی و تلاش همه جانبه همچون سنوات گذشته شاهد سربلندی مجموعه حمل و نقل استان در انجام این رسالت اعتقادی باشیم.

 قدمی خاطرنشان کرد: ایمن سازی و ساماندهی محور‌های منتهی به مرز مهران در دستور کار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان قرار گرفته است تا زائران همانند سال‌های گذشته سفری باآرامش و بی خطر در محور‌های مواصلاتی استان داشته باشند.

وی افزود: بکارگیری حداکثری ناوگان، استفاده از رانندگان باتجربه، آماده سازی و رفع نقص ناوگان مورد درخواست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار