یک منبع آگاه ضمن رد خبر بازداشت برادران صدرالساداتی، گفت: هیچ اقدام انتظامی برای بازداشت این افراد انجام نشده است.

صدرالساداتی‌ها بازداشت نشده‌اند/ شکایتی در مورد مفقودی آن‌ها نشده استیک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ضمن رد بازداشت سید روح‌الله صدرالساداتی عضو مجلس خبرگان رهبری توسط پلیس، گفت: هیچ اقدام انتظامی برای بازداشت نامبرده انجام نشده و صدرالساداتی توسط نیروی انتظامی دستگیر نشده است.

او در پاسخ به اینکه آیا ممکن است صدرالساداتی مفقود شده باشد یا خیر؟ افزود: در صورت آدم ربایی و یا هر موضوع دیگری به محض دریافت شکایت به پرونده رسیدگی خواهد شد.

روز گذشته اخباری در فضای مجازی مبنی بر ربایش و مفقودی سیدروح الله صدرالساداتی عضو مجلس خبرگان رهبری به همراه برادر خود و یک تن دیگر منتشر شد و البته پس از آن عده‌ای امکان بازداشت را مطرح کردند که این موضوع تکذیب شد.

در واکنش به خبر دستگیری برادران صدرالساداتی، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه گفت: همان‌طور که اعلام شده، این افراد بازداشت نشده‌اند و باقی ماجرا به زودی مشخص می‌شود.


بیشتر بخوانید: اقدام قضایی برای بازداشت صدرالساداتی و برادرانش انجام نشده است


گفتنی است که روابط عمومی دادسرای ویژه روحانیت با صدور اطلاعیه‌ای در مورد خبر بازداشت صدرالساداتی در فضای مجازی اعلام کرد: «نظر به انتشار خبر بازداشت آقای روح الله صدر الساداتی و برادرانش در فضای مجازی به اطلاع می‌رساند هیچ گونه اقدام قضایی در خصوص بازداشت مشارالهیم از سوی دادسرا و دادگاه ویژه روحانیت صورت نگرفته است.

بدیهی است انتساب و انتشار خبر مزبور موجب تعقیب کیفری خواهد بود.»

انتهای پیام/

رد بازداشت سید روح‌الله صدرالساداتی عضو مجلس خبرگان رهبری توسط پلیس

برچسب ها: قوه قضاییه ، دادگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
alireza
۱۷:۴۰ ۱۵ شهريور ۱۳۹۸
اگه بازداشت نشدن پس كجان؟؟؟؟؟؟
برخورد امنيتي با افرادي كه فساد دانه درشت ها را فرياد ميزنند وبه دنبال برگشت عدالت به جامعه غارت شده كشور هستند، مردم را نا اميد تر ميكند
United States of America
محسن شایق نیک نفس
۱۷:۳۳ ۱۵ شهريور ۱۳۹۸
اون منبع آگاه دقیقا کدوم نهاده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۱۵ شهريور ۱۳۹۸
ایشان خانواده ای ندارند بیایند توضیح بدهند ایشان کجا هستند و آیا مفقودی ایشان حقیقت دارد؟
آخرین اخبار