مبارزه پیرزن ۸۲ ساله با سارقی که به مغازه اش حمله کرده بود

یک زن مغازه دار سالخورده انگلیسی دزدی را که به مغازه اش حمله کرده بود با چوب مورد ضرب و شتم قرار داد و از مغازه خود بیرون کرد. این مغازه دار موفق شد با این روش با دزد مذکور به خوبی مبارزه کرده و او را از سرقت باز دارد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، این زن شجاع که جون ترنر نام دارد هنگامی که وی پشت پیشخوان مشغول کار بود وارد مغازه شد و با یک میله فلزی به جون حمله کرد و با این میله جون را تهدید می‌کرد که اگر پول ندهد کتک می‌خورد.

مبارزه پیرزن 82 ساله با سارقی که به مغازه اش حمله کرده بود

با این حال، جون شجاع از دادن پول به او امتناع ورزید و در عوض با چوب عصای خود به وی حمله کرد. این دقیقا همان چیزی بود که دزد این ماجرا اصلا انتظارش را نداشت. فیلم‌های دوربین مدار بسته لحظه‌ای که جون با این مرد گلاویز شده را نشانمی دهد و بر اساس تصاویر جون به خوبی از پس مبارزه با وی بر آمده است.

در نهایت سارق تنها موفق شد مقدار کمی پول و شش بسته سیگار بدزدد و فرار کند و خبری از خالی کردن دخل نبود. جون از ناحیه چشم و بازو دچار کبودی شده است، اما فقط نیم ساعت بعد از معاینه توسط اورژانس دوباره به مغازه بازگشته و می‌گوید آماده کار است. او در گفتگو با رسانه‌ها گفت: من واقعاً با غریزه عمل کردم. من بسیار سخت کار می‌کنم و نمی‌توانم دسترنجم را در این سن به هر بی سر و پایی بدهم. "

مبارزه پیرزن 82 ساله با سارقی که به مغازه اش حمله کرده بود

جون از سال ۱۹۷۴ مدیریت مغازه را به دست گرفته است و می‌گوید من از ۵ صبح تا ۶ عصر و هفت روز هفته کار می‌کنم؛ بنابراین نمی‌توانم اموالم را با هیچ دزدی شریک شوم. جالب است بدانید جون ابتدا تصور می‌کرده همه ماجرا یک دوربین مخفی بزرگ است.

مبارزه پیرزن 82 ساله با سارقی که به مغازه اش حمله کرده بود

پسر ۶۲ ساله جون که آلن نام دارد از مادر خود دفاع کرد و گفت: "من حدود ۱۵ دقیقه بعد از حادثه به مغازه رسیدم و او را روی زمین دیدم، فشار خون او بالا بود، اما فکر می‌کنم او بیشتر عصبانی بود که کار بهتری برای مبارزه با آن دزد انجام نداد. "

منبع: انتخاب

انتهای پیام/

 

برچسب ها: اخبار حوادث ، حوادث ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار