اخبار ورزشی استان قزوین؛

مسابقات شطرنج قهرمانی رده‌های سنی استان با شناخت برترین‌ها به پایان رسید /حسن نیا و عسگری به دیدار رده بندی لیگ برتر ژاپن راه یافتند

اخبار ورزشی شطرنج، کاراته، بیلیارد، تنیس روی میز و دارت را در روز شنبه ۱۶ شهریور، در بسته ورزشی قزوین مشاهده کنید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، در بسته اخبار ورزشی امروز شنبه ۱۶ شهریور،شاهد خبرهایی از مجمع انتخاب رئیس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس استان برگزار شد،قهرمانی قزوین در مسابقات تنیس روی میز منطقه سه کشور،مسابقات شطرنج قهرمانی رده‌های سنی استان با شناخت برترین‌ها به پایان رسید،برترین‌های مرحله دوم دارت رنکینگ استان معرفی شدند و حسن نیا و عسگری به دیدار رده بندی لیگ برتر ژاپن راه یافتند هستید.

مجمع انتخاب رئیس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس استان برگزار شد

در پایان مجمع انتخاب بولینگ، بیلیارد و بولس که با حضور اعضا مجمع در محل اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، مهدی بابایی چگینی برای چهار سال دیگر سکان هدایت این هیات را برعهده گرفت.

بابایی ۹ رای از ۱۴ رای اعضا مجمع را کسب و برای دومین دوره متوالی رئیس هیات استان شد.

قهرمانی قزوین در مسابقات تنیس روی میز منطقه سه کشور

در پایان مسابقات تنیس روی میز منطقه سه کشور، تیم استان با ترکیب امیر حسین عباسی، مهیار بهنام نژاد و کیارش زین العابدینی و با هدایت محسن شیشه گر‌ها و حیدر جلیلوند قهرمان شد،تیم‌های لوازم خانگی محمد و بیمارستان تخت جمشید استان البرز هم دوم و سوم شدند.

مسابقات تنیس روی میز باشگاه‌های بزرگسالان منطقه ۳ کشور به میزبانی قزوین و با حضور ۶ تیم برگزار شد.

مسابقات شطرنج قهرمانی رده‌های سنی استان با شناخت برترین‌ها به پایان رسید

در پایان این رقابت‌ها امیرحسین شرفی، بهزاد سلیمیان، رضا مهدوی، ملیکا محمدی، ابوالفضل رستمی، حسین مهدوی، کیانا شیر محمدی، رونیا احمدی، ملیکا رحمانی، پانیذ لالوئیان، مطهره نوروزی و مهدیس مهدوی عناوین برتر را کسب کردند.

این رقابت‌ها با مشارکت ۱۱۱ شطرنج باز در ۶ گروه سنی پسران و ۴ گروه سنی دختران در خانه شطرنج استان برگزار شد.

برترین‌های مرحله دوم دارت رنکینگ استان معرفی شدند

در پایان این رقابت ها، امیر کشاورز، بهمن احمدی و پژمان کشاورز اول تا سوم شدند،در بخش بانوان هم زهرا زکایی، معصومه یارکه سلخوری و نسیم نعمت اله زاده ماهانی عناوین برتر را کسب کردند.

این رقابت‌ها در سالن میلاد شهر اقبالیه برگزار شد نفرات برتر دارت استان به رقابت‌های لیگ کشوری اعزام می‌شوند.

حسن نیا و عسگری به دیدار رده بندی لیگ برتر ژاپن راه یافتند

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر کاراته وان ژاپن، مجید حسن نیا و بهمن عسگری برای کسب نشان برنز و دیدار رده بندی یکشنبه به روی تاتامی می‌روند.

بهمن عسگری برای کسب نشان برنز روز یکشنبه به مصاف نوا بتیچ دارنده طلا لیگ جهانی اتریش ۲۰۱۸ از آلمان خواهد رفت.حسن نیا هم که در نیمه نهایی دارخان اسدیلوف از قزاقستان شکست خورده بود یکشنبه در جدول شانس مجدد برای کسب نشان برنز به میدان می‌رود،علی اصغر آسیابری و امیررضا میرزایی در مراحل مختلف از این رقابت‌ها کنار رفتند.

ژاپن میزبان این رقابت‌ها است.

انتهای پیام/چ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار