«راهش اینه» به کسب و کار‌های عاشورایی می‌پردازد

در برنامه بیست و هفتم و بیست و هشتم «راهش اینه»، مشاغل و کسب و کار‌هایی مانند پرچم دوزی و علامت سازی را مورد بررسی قرار می دهد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، تبلیغات و تبلیغ نویسی یکی از موضوعاتی است که ذهن صاحبان کسب و کار‌ها را زیاد مشغول می‌کند و یکی از دغدغه‌های اصلی آن‌ها محسوب می‌شود. زمان مناسب برای تبلیغ چه زمانی است؟ چطور تبلیغ کنیم؟ در متن تبلیغ چه بنویسیم آیا از ویژگی‌های محصول بگوییم یا از منافع آن برای مصرف کننده؟ و سوالات بسیاری از این دست.

شنبه ۱۶ شهریور علیرضا احدی مشاور و مربی کسب و کار‌های خانگی، به نوشتن متن تبلیغات کسب و کار‌های کوچک و خانگی می‌پردازد.

او که روز‌های گذشته در روابط عمومی شبکه هفت سیما، حضور پیدا کرد و به سوالات بسیاری از هموطنان پاسخ گفت، اصول تبلیغ نویسی را برای بینندگان تشریح می‌کند.

یکشنبه ۱۷ شهریور، بنا به درخواست مکرر مخاطبان، شعبان نژاد با موضوع کسب و کار‌های روستایی در برنامه حضور می‌یابد.

او که در هفته‌های گذشته، به بسیاری از هموطنان و مخاطبان برنامه، مشاوره داده و آن‌ها را راهنمایی کرده، این بار به مشاغل روستایی می‌پردازد و فرصت‌های کارآفرینی روستایی را معرفی می‌کند.

برنامه «راهش اینه» برنامه‌ای است در زمینه کسب و کار که به تهیه کنندگی پرتو رضائیان و با اجرای فریبا باقری و سعیده آغویی که روز‌های شنبه تا دوشنبه حوالی ۵ بعدازظهر از شبکه ۷ سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار