رقابت مدیران استقلال و پرسپولیس برای نشستن روی صندلی دبیرکلی فدراسیون فوتبال

سِمت دبیرکلی فدراسیون فوتبال به زودی با تغییر و تحولاتی همراه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در روز‌های اخیر اخباری درباره احتمال خداحافظی ابراهیم شکوری با سمت سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال مطرح شده و شنیده می‌شود مهدی تاج به زودی فردی را به عنوان دبیرکل دائم به هیئت رئیسه فدراسیون پیشنهاد خواهد کرد تا پس از قطعی شدن این انتخاب، شاهد تغییر پست سرپرست فعلی و جوان دبیر کلی فدراسیون باشیم.

شکوری ۳۵ ساله با توجه به نداشتن سابقه ۱۰ ساله مدیریتی که پنج سال آن باید در امر ورزش باشد، نمی‌تواند به صورت قانونی در جایگاه فعلی اش بماند. او که ۱۵ آذر ۱۳۹۷ جای محمدرضا ساکت را به عنوان دبیرکل فدراسیون گرفت، در بالاترین پست اجرایی فوتبال ایران فعالیت‌های زیادی انجام داده، اما حدود ۳ ماه است که زمان قانونی اش برای تصدی این سمت پایان یافته است.

در چنین حالتی گزینه‌هایی برای جانشینی شکوری مطرح هستند که در میان آن‌ها یک مدیر استقلالی و یک مدیر پرسپولیسی شانس مناسبی دارند.


بیشتر بخوانید: شکوری: استفاده از نام جعلی برای خلیج فارس را پیگیری می‌کنیم


شنیده می‌شود اصلی‌ترین گزینه رئیس فدراسیون برای دبیرکلی یکی از مدیران فعلی این مجموعه یعنی میرشاد ماجدی است. او که اکنون رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال است به صورت همزمان عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال است. ماجدی بی شک برای حضور در جایگاه دبیرکلی فدراسیون باید از عضویت در هیئت مدیره آبی پوشان پایتخت استعفاء بدهد و در آن وضعیت به صورت خودکار پست او در کمیته آموزش هم به فرد جدیدی واگذار خواهد شد.

همچنین یکی از افرادی که شنیده می‌شود وزارت ورزش و جوانان روی او نظر مثبتی دارد، ایرج عرب، مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس و عضو فعلی هیئت مدیره این باشگاه است که او هم مانند ماجدی تنها به شرط استعفاء از سمت فعلی اش می‌تواند دبیرکل فدراسیون فوتبال شود.


بیشتر بخوانید: شکوری: مدارک مربیگری مجیدی مورد تائید AFC است


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار