گزارش/

پیشرفت چشمگیر بازسازی در مناطق سیل زده / عملیات ساخت ۵۴ هزار واحد مسکونی به پایان رسید

عملیات بازسازی در مناطق سیل‌زده با سرعت انجام می‌شود و تا امروز عملیات تعمیرات ۵۴ هزار و ۱۶۵ واحد مسکونی به اتمام رسید.

پیشرفت چشمگیر بازسازی در مناطق سیل زده / عملیات ساخت ۵۴ هزار واحد مسکونی به پایان رسیدبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، طبق آخرین آمار‌های ارائه شده به دست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از ابتدای بازسازی مناطق سیل زده تا به امروز ۲۰ هزار و ۸۹۱ واحد مسکونی شهری و روستایی آوار برداری شده که هزار و ۵۰۳ واحد مسکونی برای مناطق شهری و ۱۹ هزار و ۳۸۸ واحد مسکونی برای مناطق روستایی است.

همچنین ۲۶ هزار و ۱۴ واحد مسکونی پی کنی شده که از این تعداد ۲ هزار ۵۸ واحد مسکونی برای مناطق شهری و ۲۳ هزار و ۹۵۶ واحد مسکونی برای مناطق روستایی است.

بیشتر بخوانید: آخرین جزئیات تعمیر و بازسازی واحدهای مسکونی مناطق سیل زده کشور

گفتنی است آرماتور بندی ۱۹ هزار و ۸۴۸ واحد مسکونی در این مناطق به اتمام رسیده که از این تعداد هزار و ۳۵۵ واحد مسکونی برای مناطق شهری و ۱۸ هزار ۴۹۳ واحد مسکونی برای مناطق روستایی است.

بر اساس این گزارش ۱۸ هزار و ۳۷۲ واحد مسکونی فندانسیون شان به اتمام رسیده که تعداد هزار و ۳۱۲ واحد مسکونی برای مناطق شهری و و ۱۷ هزار و ۶۰ واحد برای مناطق روستایی است.

همچنین ۱۲ هزار و ۲۷۵ واحد مسکونی سیستم سازه‌ایشان به اتمام رسیده که ۱۱ هزار و ۴۶۵ واحد مسکونی برای مناطق روستایی و ۸۱۰ واحد برای مناطق شهری است.

آمار‌ها نشان می‌دهد که ۶ هزار و ۷۷۵ واحد مسکونی دیوار چینیشان به پایان رسیده که از این تعداد ۶ هزار و ۳۷۸ واحد برای مناطق روستایی و ۳۹۷ واحد برای مناطق شهری است

همچنین ۴ هزار و ۸۴۰ واحد مسکونی اجرای سقفشان به اتمام رسیده که از این تعداد ۴ هزار و ۴۸۹ واحد برای مناطق روستایی و ۳۵۱ واحد برای مناطق شهری است.

بر اساس ایان گزارش آمار‌ها نشان می‌دهد که پیشرفت فیزیکی واحد‌های تعمیری در مناطق شهری و روستایی بسیار چشم گیر بوده به طوری که ۵۸ هزار و ۳۴۶ واحد مسکونی عملیاتشان آغاز شده و ۵۴ هزار و ۱۶۵ واحد مسکونی عملیات تعمیراتیشان به اتمام رسیده است.

تابه امروز ۱۰۸ هزار و ۷۲۳ تن سیمان به این مناطق ارسال شده و ۲ هزار و ۵۲۹ تن اسکلت برای ساخت واحد‌های مسکونی مصرف شده است.

هچنین ۳۳ هزار و ۹۶ واحد مسکونی احداثی، ۵۴ هزار و ۱۴۳ واحد تعمیری و ۳۰ هزار و ۷۴۶ واحد مسکونی معیشتی در مناطق شهری و و روستایی به بانک معرفی شده که در مجموع ۱۱۷ هزار و ۹۸۵ واحد مسکونی تا به امروز جهت دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی شده است.

بر اساس این گزارش ۹۱ هزار و ۳۲۵ واحد مسکونی جهت دریافت تسهیلات با بانک‌های عامل قرار داد منعقد کردند که از این تعداد ۲۵ هزار ۴۴۶ واحد مسکونی احداثی، ۴۳ هزار و ۷۹۳ واحد مسکونی تعمیراتی و ۲۲ هزار و ۸۶ واحد مسکونی معیشتی است

انتهای پیام /
 

۹۱ هزار و ۳۲۵ واحد مسکونی جهت دریافت تسهیلات با بانک‌های عامل قرار داد منعقد کردند

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۰ ۱۹ شهريور ۱۳۹۸
٥٤٠٠٠ تا ؟؟؟؟
دم دولت گرم
ايول داره
آخرین اخبار