بسته اخبار حوادث امروز شانزدهم شهریورماه ۹۸؛

زمین گیر شدن سه گروه از سوداگران مرگ در یزد

مهم‌ترین حوادث امروز شنبه شانزدهم شهریور ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، مهم‌ترین حوادث امروز شنبه شانزدهم شهریور ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۹۰ کیلو تریاک توسط ماموران یگان تکاوری یزد

سرهنگ محمود میر حسینی معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان یزد گفت: ماموران یگان تکاوری ۱۱۹ با همکاری ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی مهریز به یک دستگاه خودروی پراید در محور اصلی انار-یزد مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود:در بازرسی از این خودرو مقدار ۹۰ کیلو گرم تریاک که در کف خودرو جاساز شده بود کشف شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: در این رابطه یک سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.

معاون هماهنگ کننده استان یزد تاکید کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان افیونی و سوداگران مرگ برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

کشف ۱۴۲ کیلو تریاک و حشیش در بازرسی از تریلی

سرهنگ علی افخمی سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری یک دستگاه تریلی "ماک" را که از جنوب شرق کشور عازم یزد بود برای بازرسی متوقف کردند.

افخمی افزود: در بازرسی از این تریلی ۱۴۲ کیلوگرم انواع موادمخدر شامل: ۱۳۳ کیلوگرم تریاک و ۹ کیلوگرم حشیش به صورت جاساز از کانتینر تریلی کشف و یک متهم نیز دستگیر شد.

او در پایان با بیان اینکه متهم این پرونده به دادسرا معرفی شد، گفت: مبارزه با سوداگران مرگ در دستور کار پلیس استان یزد است.

دستگیری قاچاقچیان با ۸۰ کیلو حشیش

سرهنگ حسن یزدانی جانشین انتظامی بافق، گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در راستای برخورد با قاچاقچیان موادافیونی، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک خودرو پژو مشکوک و آن را متوقف کردند.

یزدانی افزود: در بررسی‌های لازم محرز شد که خودرو اسکورت خودروی حامل موادمخدراست که در همین حین یک دستگاه خودرو سمند با مشاهده مأموران اقدام به فرار به سمت کرمان کرد که مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر بافق ضمن هماهنگی و همکاری با مأموران انتظامی شهرستان رفسنجان بعد از تعقیب و گریز خودرو آن را متوقف و در بازرسی از آن ۸۰ کیلو حشیش کشف کردند.

جانشین انتظامی بافق با اشاره به دستگیری سه متهم و توقیف دو دستگاه خودرو در این راستا، تصریح کرد: متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار