لحظه به لحظه با بورس؛

رشد ۲ هزار و ۴۵۲ واحدی بورس در ابتدای معاملات / فرابورس به پله ۴ هزار واحدی نزدیک می‌شود

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در آغاز معاملات امروز با رشد ۲۴۵۲.۵۶ واحدی در ارتفاع ۲۹۷ هزار و ۵۴ واحدی ایستاد.

بورسبه گزارش خبرنگار بورس، بانک و بیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در آغاز معاملات امروز با رشد ۲۴۵۲.۵۶ واحدی در ارتفاع ۲۹۷ هزار و ۵۴ واحدی ایستاد.

بر این اساس ارزش کل معاملات از ۴ هزار میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن یک میلیارد سهم طی ۱۳۱ هزار نوبت معاملاتی است.


بیشتر بخوانید: بورس در پایان معاملات به پله ۲۸۵ هزار واحدی رسید


نماد‌های پر بیننده عبارتند از شتران، شبندر، فملی، شپنا، شبریز و کچاد با روند صعودی و رمپنا با روند نزولی کار خود را آغاز کردند.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با رشد ۲۳.۸۹ واحدی به پله ۳ هزار و ۸۵۶ واحدی رسید. بر این اساس ارزش کل معاملات از یک هزار میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۲۷۰ میلیون سهم طی ۴۸ هزار نوبت معاملاتی است.
 

رشد ۲ هزار و ۱۳۰ واحدی در پایان معاملات

 
شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات هفدهمین روز شهریور  با صعود ۲ هزار و ۱۳۰ واحدی به پله ۲۶۹ هزار و ۷۳۲ واحدی رسید.

در معاملات امروز تعداد ۴ هزار و ۱۷۳ سهم اوراق بهادار به ارزش ۱۸ میلیون و ۴۷۸ هزار و ۲۰ ریال در بیش از ۴۷۲ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

بر این اساس شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) بیش از ۵۷۲ واحد، شاخص بازار دوم ۷۰۵۲ واحد، شاخص بازار اول ۹۴۲ واحد، شاخص آزاد شناور ۲۵۷۰ واحد، شاخص کل (هم‌وزن) ۱۲۲۵ واحد، شاخص قیمت (هم‌وزن) ۸۲۰ واحد رشد را تجربه کرد.

معاملات بازار فرابورس

شاخص فرابورس نیز در معاملات امروز با صعود بیش از ۷ واحدی به پله ۳ هزار و ۸۴۰ واحدی رسید.

در بازار فرابورس نیز تعداد یک هزار و ۲۷۴ سهم اوراق بهادار به ارزش ۱۰ میلیون و ۴۱ هزار و ۳۳۴ ریال در بیش ۱۷۶ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: بورس ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار