انصاری فرد: درست نیست در فیفا روبروی برانکو قرار بگیریم/ قانون ۹۰ به ۱۰ امکان پذیر نیست

محمد حسن انصاری فرد در خصوص شرایط این روز‌های پرسپولیس توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدحسن انصاری‌فرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران درخصوص تعاملات مثبت بین این باشگاه و برانکو ایوانکوویچ (سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس)، اظهار داشت: بله، مکاتباتی با برانکو و مدیر برنامه‌هایش انجام دادیم و گفتیم که آماده ایم تا این موضوع دوستانه و بدون مراجعه به فیفا برطرف شود. درست نیست که در فیفا روبروی هم قرار بگیریم. دنبال برگزاری جلسه‌ای  با حضور برانکو و مدیربرنامه هایش هستیم تا بتوانیم با پرداخت پولش، با او به تفاهم برسیم.

انصاریفرد: درست نیست در فیفا روبروی برانکو قرار بگیریم/ قانون ۹۰ به ۱۰ امکان پذیر نیست

موضوع بیرانوند برای ما تمام شده‌است

او درباره شکایت تراکتوری‌ها از علیرضا بیرانوند، گفت: از نظر ما قضیه بیرانوند مشکلی ندارد. موضوع بیرانوند برای ما تمام شده و مشکلی در کمیته انضباطی نخواهد داشت. نمی‌خواهم درباره این موضوع صحبت کنم چرا که گزارشی از داور بازی ارائه نشده است. توهین‌های زیادی به ما کردند، اما دروازه بان مان خویشتن داری کرد و از هواداران تراکتور عذرخواهی نیز کرد.


بیشتر بخوانید: کاراندیش: عذرخواهی حربه بیرانوند شده است/ مسئولان در صدور رای تعلل می‌کنند


رفتن علیپور منتفی است و به دنبال امضای بیرانوند هستیم

انصاری‌فرد درخصوص آخرین اخبار از انتقال علیپور به اروپا گفت: موضوع رفتن علیپور از پرسپولیس منتفی است. او یکی از ارکان پرسپولیس است و به او احتیاج داریم. علیپور امروز به دفتر من می آید تا برای تمدید قرارداد صحبت کنیم و از هوارداران هم می‌خواهم که از او حمایت کنند.

مدیرعمل باشگاه پرسپولیس تهران، درباره تمدید قرارداد با علیرضا بیرانوند گفت: قرارداد بیرانوند هنوز امضا نشده است البته روی رقم ۷۰۰ هزار دلار توافق کردیم و پس از بازگشت او به ایران این کار را هم پیگیری می‌کنیم.

انصاریفرد: درست نیست در فیفا روبروی برانکو قرار بگیریم/ قانون ۹۰ به ۱۰ امکان پذیر نیست

قانون ۹۰ به ۱۰ امکان پذیر نیست

او درباره اجرای قانون ۹۰ به ۱۰ هواداران در ورزشگاه‌های ایران گفت: با این وضعیتی که وجود دارد به نظر من امکان پذیر نیست. مگر اینکه هواران تیم‌ها کارت هوادارای داشته باشند و باشگاه‌ها نیز آن‌ها را بشناسند. هیچ راهی برای شناسایی هواداران وجود ندارد و به نظر من این کار در ایران شدنی نیست. ما هم برای این کار برنامه داشتیم، اما چطور بفهمیم یک نفر استقلالی است  یا پرسپولیسی.


بیشتر بخوانید: انصاری فرد: با طلبکاران توافق کردیم/ هواداران نگران نباشند


فعلا نام گرشاسبی به عنوان مدیرعامل پرسپولیس ثبت شده است

انصاری فرد درمورد اینکه در ثبت شرکت، هنوز از گرشاسبی (مدیرعامل اسبق) به عنوان مدیرعامل نام برده می‌شود، گفت: به دنبال هماهنگی‌های لازم برای این تغییرات هستیم، اما فعلا نام گرشاسبی به عنوان مدیرعامل وجود دارد.

او درمورد جذب بازیکن جدید در پرسپولیس گفت: تا نیم فصل، جابجایی و جذب بازیکن نخواهیم داشت، چرا که لیست تیم تکمیل است. اگر هم نیم فصل بازیکنی را بخواهیم جذب کنیم، با نظر کالدرون یک نفر را از لیست خارج می‌کنیم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار