احمدزاده: با تیم اسپارتاک تمدید می‌کنم/ روس‌ها از نبود فوتبال ساحلی ایران در جام‌جهانی شوکه هستند

ملی پوش ایرانی تیم اسپارتاک گفت: به خاطر عملکرد خوبم در لیگ فوتبال ساحلی روسیه، سران باشگاه اسپارتاک قراردادم را تمدید می‌کنند.

محمد احمدزاده ملی پوش تیم فوتبال ساحلی تیم اسپارتاک مسکو در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص شرایطش در این تیم روسیه‌ عنوان کرد: از نظر بدنی شرایط خیلی خوبی دارم. بعد از ۲ ماهی که در مسابقات لیگ برتر با رقبا مصاف کردیم، توانستیم به مقام نایب قهرمانی مسابقات لیگ فوتبال ساحلی روسیه دست پیدا کنیم.


بیشتر بخوانید: دلیل حضور ساکت در کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی مشخص شد


اسپارتاک نایب قهرمان لیگ فوتبال ساحلی روسیه شد 

وی افزود: متاسفانه با وجود اینکه تیم ما در فینال این رقابت‌ها خیلی خوب ظاهر شد، اما با نتیجه نزدیک ۶ بر ۵ به نفع حریفمان به اتمام رسید و نایب قهرمان لیگ شدیم. سطح مسابقات لیگ روسیه همانند جام جهانی است و بازی‌ها بسیار حساس دنبال می‌شود.

با تیم اسپارتاک مسکو تمدید می‌کنم

احمدزاده در خصوص احتمال ماندنش در لیگ روسیه عنوان کرد: من در رقابت‌های لیگ عالی بودم و تاثیرگذارترین بازیکن تیمم بودم و مسئولان اسپارتاک همواره به این موضوع اشاره می‌کنند و به احتمال بالا با اسپارتاک تمدید می‌کنم. خوشحالم که توانستم آبروی فوتبال ساحلی ایران را حفظ کنم.

ملی پوش فوتبال ساحلی کشورمان در مورد زمان اضافه شدنش به اردوی تیم ملی برای رقابت‌های المپیک ساحلی در کشور قطر بیان کرد: فعلا ۱۳ روز در استراحت هستیم و مسابقات جام حذفی روسیه را به زودی در شهر سوچی روسیه برگزار می‌کنیم. از روز پنجم مهر ماه هم در خدمت تیم ملی هستم و به اردو اضافه می‌شوم.  

روس‌ها از نبود فوتبال ساحلی ایران در رقابت‌های جام جهانی شوکه هستند

احمدزاده در مورد بازی های المپیک ساحلی و احتمال درخشش تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در این رقابت‌ها اظهار کرد: ناکامی ما در رقابت‌های آسیایی یک اتفاق بود و هنوز ما در شوک آن بازی‌ها هستیم. من ۳ ماهه در روسیه هستم و برای سرمربی تیم ملی روسیه جای تعجب دارد که تیم ملی فوتبال ساحلی ایران چرا در رقابت‌های جام جهانی فوتبال ساحلی حضور ندارد. من مطمئنم در قطر این اتفاق را با نتیجه خوب جبران می‌کنیم.


بیشتر بخوانید: تاج: غیبت مربیان لیگ برتری در نشست هم اندیشی توجیهی ندارد/ دستمزد ویلموتس را یکجا پرداخت می‌کنیم/ از پیراهن تیم ملی به زودی رونمایی می‌شود


هاشم پور آرامش را به تیم ملی تزریق کرد

وی در ارتباط با سرمربیگری عباس هاشمپور در تیم ملی بیان کرد: با وجود غیبتم در تیم ملی، اما شرایط ملی پوشان خوب است و اردو‌ها به خوبی سپری می‌شود. مهمترین چیز برای تیم آرامش است تا با فکر راحت تری به تمرینات بپردازند و حالا با حضور با عباس هاشم پور به عنوان سرمربی جدید تیم ملی، آرامش به بازیکنان تزریق شده است. بازیکنان اردو‌های خوبی را پشت سر گذاشته اند و می‌خواهیم در رقابت‌های المپیک ساحلی، ناکامی مسابقات آسیایی را جبران کنیم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال ساحلی ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار