بانوان ۲۴ درصد جمعیت بیکار استان کرمانشاه را تشکیل می‌دهند

استاندار کرمانشاه گفت: کنترل تورم در استان با سرمایه‌گذاری و رونق تولید امکان پذیر است که باید به این مهم توجه ویژه داشت.

بانوان ۲۴ درصد جمعیت بیکار استان کرمانشاه را تشکیل می‌دهند به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه اظهار داشت: با بازگشایی مرز خسروی ظرفیت خوبی برای استان ایجاد شد که بدون شک این بازگشایی بر بحث اشتغال اثر مثبتی دارد هنرمندی افراد به خصوص در حوزه گردشگری و صنایع دستی می‌تواند ظرفیت خوبی هم برای بازدیدکنندگان و هم برای کسانی که به دنبال بازار خوب برای پرورش محصولات هستند، ایجاد کنند.

او با بیان اینکه بانوان می‌توانند یک نماینده در ستاد تسهیل برای رفع و احصاء مشکلات داشته باشند گفت: همچنین لازم است یکی از معاونین فرمانداران از بانوان انتخاب شود البته تا کنون ۶ معاون فرمانداران استان از بین بانوان هستند.

بازوند گفت: مشکل کرمانشاه را باید خود جمعیت ۲ میلیون نفری استان با همدلی و همراهی حل و فصل کنند و به این منظور تکیه بر این نداشته باشیم که از بیرون سرمایه گذار بیاوریم این استان دارای ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بسیاری است که این ظرفیت‌ها به راحتی قادر است مشکل اقتصادی استان را حل و فصل کند فقط نیازمند همت و توانمند سازی است.

او گفت: برای رسیدن به این مهم باید سیستم‌های بروکراسی را معرفی کنیم تا بتوانیم در راستای کاهش این سیستم قدم برداریم و به فضای مطلوب کسب و کار برسیم.

این مسئول همچنین ابراز داشت: اگر به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی هستیم باید به سمت اشتغال‌زایی و کسب و کار حرکت کنیم و به عنصر کار بها دهیم.

بازوند خطاب به مدیران گفت: باید از ظرفیت بانوان در بحث اشتغالزایی و سرمایه گذاری غافل نباشید چرا که نرخ بیکاری بانوان بالاست و حدود یک پنجم جامعه کل بیکاران یعنی ۲۴ درصد را تشکیل می‌دهند.

 

انتهای  پیام/ز

 

یک پنجم جامعه کل بیکاران یعنی ۲۴ درصد بانوان تشکیل می‌دهند

برچسب ها: اشتغال ، بیکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.