عباسی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

قوه قضائیه باید در رسیدگی به پرونده‌های فساد، سرعت بیشتری داشته باشد

سخنگوی هیئت رئیسه گفت: قوه قضائیه باید در رسیدگی به پرونده‌های فساد و سرعت بیشتری داشته باشد و طبیعتاً اگر قوای سه گانه با هم متحد شوند در این موضوع‌تر به نتیجه مورد نظر می‌رسیم.

/عینی قوه قضائیه باید در رسیدگی به پرونده‌های فساد و سرعت بیشتری داشته باشداسدالله عباسی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اقدامات اخیر قوه قضاییه در مبارزه با فساد اقتصادی، اظهار کرد: قوه قضائیه باید در رسیدگی به پرونده‌های فساد و سرعت بیشتری داشته باشد و طبیعتاً اگر قوای سه گانه با هم متحد شوند در این موضوع‌تر به نتیجه مورد نظر می‌رسیم.

او افزود: آقای رئیسی باید قبل از ورود به بررسی فساد اقتصادی دستگاه‌های دیگر این کار را از بدنه قوه قضاییه و عملکرد قضات شروع کند و بنده معتقدم که این قوه نیاز به یک بازنگری دارد.

بیشتر بخوانید: اقدامات قوه قضاییه در مقابله با فساد مثبت بوده است 

عباسی بیان کرد: مجلس آمادگی دارد که هر طرح و لایحه‌ای که لازم باشد را در جهت مبارزه با فساد آماده کند تا از این طریق ضمن همکاری با قوه قضاییه عدالت را در جامعه برقرار کنیم و امیدوارم که آقای رئیسی بتوانند هرچه سریعتر به منویات رهبری در زمینه مبارزه با فساد عمل کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار