از بازیکنانم راضی هستم

سرمربی تیم فوتبال رضوانی اصفهان گفت: با وجود شکست، از عملکرد بازیکنان تیمم راضی هستم.

مرتضی باقری سرمربی تیم فوتبال رضوانی اصفهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، گفت: بازی مرحله سوم جام حذفی از اهمیت زیادی برخوردار است.

او ادامه داد: پاس تیم قدرتمندی است که نه تنها سابقه قهرمانی در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا را در کارنامه دارد، بلکه در لیگ دسته دو هم حاضر است و با وجود بازیکنان و کادر فنی خوب کار بسیار سختی در این مسابقه داشتیم.

باقری با اشاره به وضعیت تیمش خاطرنشان کرد: میانگین سنی بازیکنان تیم ما نزدیک به ۲۰ سال است و افتخار می‌کنیم که با این تیم جوان در لیگ سه حضور داشته و حتی تا این مرحله از جام حذفی هم صعود کردیم.

سرمربی تیم رضوانی اصفهان تأکید کرد: با غفلت بازیکنان خود در دقایق آخر بازی گل دریافت کردیم و متأسفانه در وقت‌های تلف شده هم تیم حریف از تیم ما قوی‌تر بود. در ضربات پنالتی بازی را به تیم پاس واگذار کردیم.
هرچند باید گفت که ضربات پنالتی بیشتر براساس شانس و اقبال است و ارتباط زیادی با توانمندی بازیکنان ما ندارد.

باقری همچنین در تمجید از بازیکنان خود گفت: با وجود شکست، از عملکرد بازیکنان تیمم راضی هستم و باید به کادر فنی و بازیکنان تیم پاس بابت بازی خوبشان تبریک بگویم.

سرمربی تیم فوتبال رضوانی اصفهان با تاکید بر لزوم تقویت روحیه بازیکنانش پس از این شکست یادآور شد: بازیکنان ما تلاش خود را کردند و باید از حالا خود را برای مسابقات بعدی در رقابت‌های لیگ آماده کنیم. امیدواریم در این هفته از رقابت‌ها در دربی اصفهان بتوانیم بازی تماشاگر پسندی را به نمایش بگذاریم.


انتهای پیام/م
 

صحبتهای سرمربی تیم فوتبال رضوانی اصفهان پس از بازی با تیم پاس همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.