بسته اخبار حوادث امروز هفدهم شهریور ماه ۹۸؛

دستگیری باند ۵ نفره سارقان منازل

مهم‌ترین حوادث امروز (هفدهم شهریور ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مهم‌ترین حوادث امروز (یکشنبه هفدهم شهریور  ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

  دستبند پلیس بردستان سارقان منازل  

سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: درپی وقوع چند فقره سرقت منزل در آبادان، موضوع به طور ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۵ احمدآباد با انجام تحقیقات میدانی و اطلاعاتی همچنین به دست آوردن سرنخ دریکی از منازل سرقت شده در احمدآباد توانستند کمتر از ۴۸ ساعت محل اختفاء مجرمان را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در دو عملیات ضربتی این باند پنج نفره سارقان را متلاشی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان افزود: از مخفیگاه های متهمان پنج دستگاه پمپ آب، سه دستگاه سیلندر گاز، سه دستگاه کنتور و مقداری وسایل آشپزخانه و ابزارآلات کشف و ضبط شد.

سرهنگ تقی زاده گفت: این سارقان که به صورت باندی دست به سرقت می زدند در بازجویی های پلیسی به ۱۳ فقره سرقت شامل ۶ فقره سرقت منزل، پنج فقره سرقت داخل خودرو و دو فقره سرقت تلفن همراه اعتراف کردند.

او افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده، از طریق دادسرا روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: از آنجایی که شهروندان برای شرکت در آئین های سوگواری ابا عبدالله الحسین(ع) اقدام به ترک منزل می کنند لذا ضمن هوشیاری کامل با مراقبت درست از اموال و خانه های خود، فرصت هر گونه اقدام را از سارقان بگیرند.

سرهنگ تقی زاده افزود: شهروندان موارد مشکوک را به طور سریع به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.