۲۰ هزار و ۴۲۰ واحد خون از طرف هم استانی‌ها اهدا شد

مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه گفت : طی پنج ماهه نخست سال‌جاری ۲۰ هزار و ۴۲۰ واحد خون از طرف هم استانی‌ها اهدا شده است.

۲۰ هزار و ۴۲۰ واحد خون از طرف هم استانی‌ها اهدا شدبه گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،پژمان صالحی‌فر مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه گفت : در حال حاضر به تمامی گروه‌های خونی نیاز مبرم داریم؛ عزاداران حسینی اهدای خون را فقط به عاشورا و تاسوعا محدود نکنند.

او به کوتاه بودن عمر برخی از فرآورده‌های خونی و نیز ازدحام برای اهدای خون در ایام تاسوعا و عاشورا اشاره و گفت : اهدا کنندگان اهدای خون را تنها به این زمان‌های خاص موکول نکنند و در طول سال نیز مبادرت به اهدای خون داشته باشند.

 این مسؤول گفت: طی پنج ماهه نخست سال جاری ۲۰ هزار و ۴۲۰ واحد خون از طرف هم استانی‌ها اهدا شده است.

صالحی‌فر ایام سوگواری امام حسین (ع) را فرصتی مناسب برای پیوستن اعضای جدید به جمع خانواده بزرگ اهداکنندگان خون دانست و گفت: اهدا کنندگان خون برای اهدای پلاسما و پلاکت هم اقدام کنند.

او افزود: طرح نذر خون حسینی از آغاز ماه محرم الحرام تا ماه صفر از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۹ و در رو‌های تاسوعا و عاشورا از ساعت ۸ تا ۲۱ در ساختمان مرکزی واقع در بلوار شهید بهشتی، بلوار بنت الهدی، رو بروی فرمانداری اجرایی می‌شود .

 

 

انتهای پیام/د

به تمامی گروه‌های خونی نیاز مبرم داریم

 

برچسب ها: اخبارسلامت ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار