اهدای خون خادمیاران رضوی در کاشان

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کاشان از اهدای خون خادمیاران رضوی در این شهرستان در دهه نخست محرم و از جمله روز تاسوعای حسینی خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام مهدی بصیرتی مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کاشان امروز در جمع خبرنگاران اهدای خون را صدقه جاریه و از باقیات الصالحات دانست و اظهار داشت: یاری رساندن به انسان‌های نیازمند مورد تاکید آیات و روایات ائمه معصوم (ع) است.

او بیماران محتاج به خون را از جمله نیازمندان قلمداد کرد و افزود: در روایات ذکر شده است که نجات جان هر انسان به منزله نجات یک جامعه است و هر انسان نیز می‌تواند با اهدای خون حیات و زندگی را به انسانی دیگر بازگرداند و این اقدام در ایام محرم و صفر دارای فضیلتی بالاتر است.

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کاشان از اهدای خون خادمیاران رضوی در این شهرستان در دهه نخست محرم و از جمله روز تاسوعای حسینی خبر داد و ابراز داشت: این خادمیاران با حضور در مرکز انتقال خون کاشان و اهدای خون، بیماران نیازمند را یاری کردند و این اقدام خداپسندانه در روز‌های آینده ادامه دارد.

او با بیان اینکه خون امام حسین (ع) در راه نجات بشریت از جهل و گمراهی فدا شد، گفت: اهدای خون یکی از راه‌هایی است که افراد می‌توانند به وسیله آن عمل به طریقت حسینی را در زندگی فردی و اجتماعی خود جامه عمل بپوشانند و در دنیا و آخرت سعادتمند شوند.

انتهای پیام/م

 

اهدای خون  صدقه جاریه و از باقیات الصالحات است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.