حدادی: مقابل پورتوریکو بدشانس بودیم/ هنگام رفتن که بدرقه نشدیم، این هم از برگشتمان!

ملی پوش بسکتبال کشورمان گفت: در مرحله نخست جام جهانی ناموفق بودیم و با بدشانسی رو به رو شدیم.

حدادی: هنگام رفتن که بدرقته نشدیم، این هم از برگشتمان! / مقابل پورتوریکو بدشانس بودیمحامد حدادی ستاره بسکتبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مسابقات جام جهانی بسکتبال گفت: مساقات سطح بالایی داشت و تیم‌ها خوبی در آن حاضر بودند ما خیلی خوشحالیم که توانستیم سهمیه المپیک بگیریم. بازی‌ها خوشبختانه به گونه‌ای بود که اگر در ابتدای کار هم موفق نبودید می‌توانستید سهمیه بگیرید.

او افزود: در مرحله نخست ناموفق بودیم و با بدشانسی رو به رو شدیم و بازی‌هایی که باید می‌بردیم، باختیم، اما خدا دوستمان داشت و شانسی داد تا از این بازی‌ها سربلند بیاییم.

درباره بازی با تونس حرفی ندارم، زیرا خوب نبودیم

حدادی افزود: بد شروع نکردیم و در بازی با پورتوریکو جلو هم بودیم، اما اتفاقات خاص در بسکتبال همین است که اگر ۲۰ امتیاز بالا یا پایئین باشید می‌توانید برگردید و متاسفانه ما هم باختیم. درباره بازی با تونس هم حرفی ندارم، زیرا خیلی بد بودیم، اما مقابل اسپانیا نمایش خوبی داشتیم.

مراسم رفتن که بدرقته نشدیم، این هم از برگشتمان!

ملی پوش کشورمان درباره استقبال مسئولان گفت: حرفی ندارم، در مراسم رفتن که بدرقه نشدیم، این هم از آمدنمان، باز از مسئولانی که آمدند تشکر می کنم، ولی انتظار ما بیشتر از این‌ها است و امیدوارم آن چیزی که حق مان است بدهند. امیدوارم اگر پاداشی هم وجود دارد به بازیکنان بدهند.

حامد حدادی درباره نیاز به بازی‌های تدارکاتی بیشتر عنوان داشت: فعلا بازی‌ها تازه تمام شده است و باید برنامه ریزی شود تا با آمادگی به این رقابت‌ها برویم.

او در پایان درباره اتفاقات پایانی بازی با فیلیپین و این که عنوان شد صمد قصد خداحافظی داشته است بیان داشت: آن مسئله تنها یک شوخی بود، صمد گفت اگر المپیک نرویم در همین جام خداحافظی می‌کنم، بچه‌ها هم با وجود المپیکی شدن با او شوخی کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار