یک مولف در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

چرا ادبیات دینی کودک جهانی نمی‌شود؟

سارا عرفانی از وضعیت ادبیات دینی در کشور و جهانی نشدن آن گفت.

چرا ادبیات دینی کودک جهانی نمی‌شود؟سارا عرفانی نویسنده کودک و نوجوان در گفتگو با خبرنگار حوزه حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره کیفیت تولید آثار ادبی دینی در کشور گفت: بنده به عنوان نویسنده از آثار تالیفی ادبیات دینی در کشور رضایت دارم. اما به نظرم نویسندگان در حوزه ادبیات دینی باید متنوع‌تر و کمی بیشتر برای سلیقه‌های مختلف کار کنند.

این نویسنده با اشاره به جهانی شدن آثار ادبیات دینی در کشور اظهار کرد: برای جهانی کردن ادبیات دینی با وجود کتاب‌هایی که در دست داریم شاید کمی سخت به نظر بیاید. اما می‌توانیم با شناخت زبان جهانی، ادبیات دینی را به صورت‌های جهانی به مخاطبان بیشتری ارائه کنیم.

عرفانی درباره زمینه سازی و تاثیر انقلاب اسلامی برای فعالیت نویسندگان در حوزه دینی گفت: انقلاب اسلامی تاثیر زیادی در خصوص فعالیت نویسندگان داشته است چرا که بنده به وضوح شاهد بالندگی نویسندگان در حوزه ادبیات دینی بوده ام.

وی افزود: نویسندگان ما باید با پژوهش و مطالعه زیاد و با شناخت ذائقه‌ی مخاطبان در سرتاسر کشور آثار جهانی زیادی در حوزه ادبیات دینی تولید کنند. وضعیت ادبیات دینی در کشور از نظر کمی و کیفی با توجه به آموزش نویسندگان در کارگاه‌های آموزشی خود بهتر خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار