قدردانی پلیس استان مرکزی از همکاری عزاداران حسینی

فرمانده انتظامی استان مرکزی همکاری آگاهانه مردم و عزاداران حسینی در برقراری نظم و انضباط قدر دانی کرد.

قدردانی پلیس ستان مرکزی از همکاری عزاداران حسینیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مرکزی در پیامی همکاری آگاهانه مردم و عزاداران حسینی، در برقرای نظم و انضباط در مراسم حماسی تاسوعا و عاشورا قدر دانی کرد.

سرهنگ مفخمی افزود: بار دیگر همگان به درگاه پروردگار بی همتا سجده شکر فرود می‌آوریم که با همکاری آگاهانه شهروندان و عزاداران حسینی، شاهد نظم و انضباط شایسته‌ای در خور شان و جایگاه مراسم حماسی تاسوعا و عاشورا در سایه فرهنگ والای عزاداری حسینی در کلان شهر اراک و دیگر مناطق استان مرکزی بودیم.

او اضافه کرد: به راستی که محرم، ماه پاسداری از حرمت انسان و ماه همیشه بیدار تاریخ است و از بزرگ‌ترین منت‌هایی که خداوند بر ما داشته است، همانا عزاداری برای امام حسین (ع) و یاران باوفایش در قیام کربلا بوده است. این عزاداری، نمونه‌ای زیبا از ولایتمداری و یادبود امام حسین (ع) و فداکاری هایشان در راه اعتلای دین اسلام است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان کرد: اینجانب ضمن تسلیت و تعزیت مجدد ایام سوگواری حضرت اباعبدا... الحسین علیه‌السلام و یاران باوفایش و شکرگزاری به درگاه بی‌انت‌های خداوند تبارک و تعالی در آرامش و امنیت مثال زدنی برنامه‌ها و مراسم‌های دهه نخست محرم در استان مرکزی و حضور پرشور تمام اقشار مردم در آن، لازم دانستم از عموم مردم به ویژه جوانان، مسئولان و مدیران هیأت‌ها، روحانیون و وعاظ بزرگوار، خادمان عزیز حضرت اباعبدا... الحسین (ع) و به ویژه تمامی خدمتگزاران و زحمت کشان در مجموعه انتظامی استان و دیگر دستگاه های‌امنیتی، اطلاعاتی و قضایی که فضای مناسب را برای برگزاری مجالس مختلف عزاداری فراهم کردند، تقدیر و تشکر کرده و امیدوارم که این قبیل عزاداری‌ها قبول درگاه خداوند سبحان قرار گرفته باشد.

انتهای پیام / ج

نظم و انضباط عزاداران استان مرکزی در خور شان و جایگاه مراسم حماسی تاسوعا و عاشورا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.